[PS4] PS4 bice urn unit

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Komplett, dere!

En oppdatering: Som tidligere nevnt i kveld har vi dessverre opplevd en sjelden feil med deler av lagersystemet vårt. Dette medførte at en god del av forhåndsbestillingene med bekreftede leveringsdatoer på PS4 fikk nye ubekreftede leveringsdatoer. Vi har brukt de siste timene (og fortsetter utover natten) på å rydde opp i dette og få korrekte datoer tilbake i systemet. En del ordre er allerede gått gjennom systemet og er på vei til kunder. Noen av disse ordrene er dessverre gått ut til kunder som opprinnelig hadde ubekreftet leveringsdato i utgangspunktet. Det er naturligvis flaks for dem, men det går selvfølgelig på bekostning av noen andre. De få som er rammet av dette vil bli kontaktet direkte av Komplett.no med et løsningsforslag.
De korrekte datoene blir, som nevnt, matet inn i systemene igjen utover kvelden og natten. Hvis du tidligere denne uken hadde en bekreftet dato på leveringen din skal denne i utgangspunktet fremdeles være korrekt. Dersom det fremdeles ser ut til å være en feil på ordren din i morgen tidlig ber vi deg kontakte oss på 33005500 eller kundeservice@komplett.no med ordrenummeret ditt slik at vi får tatt en ekstra kikk på ordren din.
Tusen takk for tålmodigheten og forståelsen dere har vist oss nå i kveld. Vi er veldig lei oss for forvirringen og frustrasjonen en del av dere har opplevd i kveld og lover at vi nå jobber beinhardt for å få alt opp å gå igjen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kotakua har testet installasjonstiden til spill på PS4 og Xbox One.

We tested six multiplatform games on both consoles and every time, the PS4 was under a minute while the Xbox One install was several minutes long and required downloading an update before beginning the installation. When you include downloading those updates for each Xbox One game that happen in the background on PS4, the install times can get as high as fifteen minutes before you can even launch the game.

Bare det at PS4 nå har lagt til bakgrunnsnedlasting av Day 1-patcher er fantastisk.
 
Jeg synes listen over spill som er tilgjengelig fra day 1 er ikke gærn i det hele tatt.
Ingen fare for at PS4 vil samle støv med det første.

Playstation Plus:


  • Resogun - 100 per cent discount
  • Contrast - 100 per cent discount
  • Assassin's Creed 4 - Aveline Ship Figurehead DLC - 100 per cent discount
  • Trine 2 Complete - 20 per cent discount (29th November - 13th December)
  • Super Motherload - 10 per cent discount (29th November - 13th December)
PlayStation 4:
  • Angry Birds Star Wars - £32.99/€34.99
  • Assassin's Creed 4: Black Flag - Standard Edition - £54.99/€69.99
  • Battlefield 4 - £54.99/€69.99
  • Call of Duty: Ghosts - £54.99/€69.99
  • Contrast (included in PS Plus) - £12.79/€14.99
  • DC Universe Online - free
  • Escape Plan (Cross-Buy PS Vita/PS4) - £9.99/€12.99
  • Escape Plan Collection (Cross-Buy PS Vita/PS4) - €19.99/£15.99
  • FIFA 14 - £54.99/€69.99
  • Flower (Cross-Buy PS3/PS Vita/PS4) - £6.49/€7.99
  • Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - £52.99/€59.99
  • Just Dance - £39.99/€49.99
  • Killzone Shadow Fall - £52.99/€59.99
  • Knack - £52.99/€59.99
  • Lego Marvel Super Heroes - £52.99/€59.99
  • Madden NFL 25 - £54.99/€69.99
  • NBA 2K14 - £54.99/€69.99
  • NBA LIVE 14 - £54.99/€69.99
  • Need For Speed Rivals - £54.99/€69.99
  • Putty Squad - £16.99/€19.99
  • Sound Shapes (Cross-Buy PS3/PS Vita/PS4) - £9.99/€12.99
  • Super Motherload - £11.99/€13.99
  • Trine 2: Complete Story - £14.49/€16.99
  • Resogun (included in PS Plus) - £12.79/€14.99
  • Warframe - free
  • War Thunder - free
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Hvor faen er Blacklight Retribution?!?!

Blir å coppe Resogun (gratis gjennom PSN) og Killzone, kanskje Rivals.
Ellers blir det en flott Netflix-maskin frem til våren når spilla kommer.
 
Blacklight Retribution kommer neste uke visstnok. Kos deg med Resogun og Rivals imens.
Kan hende jeg kjøper Killzone, har ikke bestemt meg enda siden kritikken det har fått har ikke akkurat vært fantastisk god.
Tror heller ikke multiplayeren er verdt å bruke tid på nå som det går i BF4 daglig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Blir å spille Killzone og nyte hvor pent det er mens jeg hater AI-en og historien og skytinga, spille noen runder Resogun, og så ikke røre maskinen før Infamous: Second Son med mindre jeg skal se på en sone B blu-ray.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skal eie en PS4 før 21. mars.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk mail av CEO nå

Sent: Thursday, November 28, 2013 11:01 AM
To: Filip Mauricio Fløgstad
Subject: PS4



Hei, har du noen kontakter som kan skaffe PS4 før jul?