[PS4] PS4 bice urn unit

Novastrum

Feminist-elitist
Knack solgte flere eksemplarer enn Super Mario 3D World. :penga:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Fun fact:

Her i Brasil koster PS4 10500,- NOK (4000R$), mens Xbone koster 5200,- (2000R$)
Brasilianerne er i fistel. De blir skrudd i pompen. Hvorfor?
Fordi proteksjonisme. Alt som ikke blir produsert i Brasil blir beskatta med 100%.
Microsoft har vært smarte og lagt produksjonen hit, mens Sony kan få det vanskelig.

Jeg var på konsolljakt i forrige uke sammen med en kollega. Alle butikkene vi var innom hadde PS4, mens Xbox var utsolgt og trist barsilianer måtte utsette prompehelga si.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jævla rart det der. Leste en tråd om det på reddit der det kom frem at det var poppis for brasilianere å dra til Florida og coppe inn et hav av spillkonsoller, iPader, iPhones osv. for å selge videre i hjemlandet med grov fortjeneste, ja nok til at det gikk an å ha det som fulltidsgeskjeft. Ligger visst masse Best Buys osv. nærme flyplassen spesielt for disse kundene.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det er ganske pouplært å reise til statene og coppe elektronikk. Vi regna på det for noe uker siden. Kostnadene av visum, flybilleter, opphold, mat og drikke ville gitt en helt grei besparelse kontro å kjøpe den her. Ulempen er at risikoen for å bli stoppa i tolla er ganske høy, spesielt for de som kommer fra USA.
 
Har alltid sagt at PS4 kommer til å bli en like stor suksess som PS2.

Kan hende jeg har rett. Storkoser meg med maskina så langt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det er en del av problemet, en annen er at Nintendo ikke hadde 3D-world eller et tilsvarende storspill klart til Wii U launch, det ville nok gjort underverker for salgstallene.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ulempen er at risikoen for å bli stoppa i tolla er ganske høy, spesielt for de som kommer fra USA.
Er det ulovlig å importere til Brasil? Slår vel litt beina under den 100 %-momsen hvis det bare er å frakte over grensa fra USA.
 
Ja det er absolutt Nintendo sin feil, jeg vil ikke skylde på så mye annet enn deres markedsføring av WiiU, og mangel på spill i et SAMMENHENGENDE ÅR

Enig med RobSnow, digger PS4 så langt :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fleksnes posta linka en video fra PS4-launch i Tyskland, noe å få med seg

 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Er det ulovlig å importere til Brasil? Slår vel litt beina under den 100 %-momsen hvis det bare er å frakte over grensa fra USA.
Du kan importere så mye du bare orker, så lenge Brasil får sine 100%. "Ingen" slipper unna, og som jeg nevte er det veldig utrbredt å dra til statene for å shoppe, og dette er tollerne klar over.
 
Er jo en del som er annonsert allerede

Var i hvert fall ett til, men husker faen ikke hva det het. Outlast kommer vel også til PS4 hvis jeg ikke tar feil.

Evil Within \o/
 
Forhåpentligvis er det for mye å be om - men aldri undervurder Capcoms evne til å lage over 9000 remakes/nyutgivelser av et suksessfullt spill. Håper heller de kan lage et nytt Resident Evil som ikke er dritt.
 
De laga jo remake til Gamecube?

Uansett, spillet kom ut til PS1, Nintendo 64, Dreamcast, Gamecube, PC og (lol) Game.com. La nå spillet være. Lag noe nytt.