[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Tror det stor sett fikk 3 av 5 meh de fleste plasser fordi folk måtte peise gjennom det fortest mulig. Ser helt åkei ut.
 
Noen som vet når det skal dukke opp flere spill på PS Store ?

Begynner å kjede meg med PS4'en. Tidenes dyreste netflix maskin.
 
Noen som vet når det skal dukke opp flere spill på PS Store ?

Begynner å kjede meg med PS4'en. Tidenes dyreste netflix maskin.
Venn deg til det ;)
 
Noen som vet når det skal dukke opp flere spill på PS Store ?
Begynner å kjede meg med PS4'en. Tidenes dyreste netflix maskin.​
Maskinen har vært ute i usle tolv dager i Europa og du klager allerede over lite innhold ?​

Yoda har noen visdoms ord til deg her​
Får seriøst håpe du tulla for du vet at PS4 vil ha spill i bøtter og spann i nær fremtid. Men å klage etter mindre enn 2 uker, den er drøy gitt.​
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, fy flate. Når launch-helga er over og du har spilt gjennom rubb og stubb som finnes til konsollen 100%, da har du faenmeg å sitte og glane på systemmenyen og like det.
 
Er kanskje fordi jeg sammenligner med Wii U lanseringen, som jeg mener hadde mye bedre spill fra dag 1.

Vet jo at gode spill kommer, men jeg angrer på å ha kjøpt den så tidligt.

Kanskje jeg har hatt for store forventninger til PS4 og "nekst-gen"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ikke bare en grunn til at jeg venter med PS4, for å si det sånn.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Med tomme lager tilogmed februar, ikke forvent en prisnedsettelse med det første.

4000 for en dings som kan lade PS3-stikka fra standby-modus er verdt det da.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dette handler vel så mye om preferanser og bruksmønster enn kvantiteten spill som er tilgjengelig to uker etter slipp. Jeg har til nå kjøpt Knack, Contrast, NFS: Rivals, Resogun og Killzone, og innen jeg er er ferdig med disse fem har det blitt sluppet nye spill. Kommer til å holde meg opptatt opp mot månedsskifte januar/februar.

Jeg har forøvrig ikke hatt noen mediokre opplevelser til nå, kvaliteten har variert fra god underholdning (Knack, Killzone) til genuint strålende spill (Resogun, NFSR). De negative opplevelsene jeg har hatt er utelukkende relatert til Playstation Network, og at de slet voldsomt den første helga. Men ja, jeg sitter ikke her og hytter neven og skriver illsinte innlegg på NeoGaf av den grunn.
 

Terje

mostly harmless
Ja, altså at man ikke gidder kjøpe konsoll nå fordi det er ikke nok spill man har lyst på enda er litt teit. Går alle de andre plattformene dere har spontant i stykker når PS4 kommer i hus? Tror ikke det er noen her på forumet som noensinne vil mangle noe å spille, vi sitter på store backlogger alle sammen. Og det er heller ingen vits i å vente på at prisen skal falle, den selger jo så Sony-aksjonærene synkronspruter. Om man vil kjøpe eller ei er selvfølgelig ens eget valg, men kan ikke si jeg kjøper disse forklaringene.
 
Det kommer vel an på hva man kritikkiserer: At WiiU fortsatt er gøy, er strengt tatt ikke et argument for PS4 sin lansering.
Mener bare at spillene til Wii U ved lansering var mer gjennomførte og morsommere å spille. PS4 derimot virket litt kjedelig i forhold. Ihvertfall med tanke på det som har blitt hypet opp på nettet.
 
Ja, det er greit å mene at PS4 sin lansering var dårligere enn WiiU sin basert på tilgjengelige spill. Og da blir ikke "man kan jo bare spille WiiU istedetfor" et solid motargument. Var det et innspill til debatten Hva kan man fylle tiden sin med?, ja, da vettu....da! Det hadde vært ok.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, altså at man ikke gidder kjøpe konsoll nå fordi det er ikke nok spill man har lyst på enda er litt teit.
Hæh. Nei, det der mener du ikke. Det er ingen som tenker "hmm, konsollen har nøyaktig ett spill jeg har lyst til å teste, best å kjøpe nå før det blir ordentlig utvalg og mens prisen ennå er på sitt høyeste!"

Selv lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg Pikmin 3 eller Monster Hunter 3 Ultimate til jul. Eller kanskje begge?!
 

Terje

mostly harmless
Nå påpekte jeg at prisen jo ikke vil forandre seg på en god stund. Når var det en konsoll som var en salgsuksess ble satt ned en i pris ikke lenge etter lansering sist? Om man vet at man sansynligvis kommer til å kjøpe den før det skjer likevel, hvorfor vente? Spillene kommer, og det i hopetall lenge før man vil se noen prisendring på konsollen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ingen som tenker "hmm, konsollen har nøyaktig ett spill jeg har lyst til å teste, best å kjøpe nå før det blir ordentlig utvalg og mens prisen ennå er på sitt høyeste!"
Logikken din er fortsatt bakvendt, jeg skal se spilla først. Det skal være spill jeg ikke får noe annet sted, og som rettferdiggjør å kjøpe en ny konsoll. Eksempelvis NFS: Rivals får jeg i bedre utgave til PC-en min akkurat nå, så flerplattformsspill er ikke det helt store argumentet. Sjansen for at prisen går ned til neste jul, hva tror du om den?
 
Men vil du ikke være TIDLIG UTE DA AVSKYELIGE SNØMANN HEST?