[PS4] PS4 bice urn unit

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er så sykt ræva at de ikke har inkludert en 4K blu-ray-spiller. Ja, Sony sin standalone 4K BD-spiller koster 5000 spenn alene, men Xbox One S har jo en, og den koster 4000.
 
Ikke veldig spennende stort sett siden alt den gjør er å oppskalere spill til 4k.
Det stemmer ikke. Kobler du til en vanlig HD-tv vil noen gamle spill og alle nye spill gå inn i en pro-modus hvor kraften brukes til andre ting, som f.eks bedre framerate. Bloodbourne var ikke nevnt, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Digital Foundry har prøvd greia, sier at 4K ser innmari bra ut, at oppskalerte græffiks til 4K også ser bra ut (PS4P kjører noe skikkelig seriøs upscaling-tjohoi rett på GPU-en som i praksis betyr at du får 1080p -> 4K-oppskalering gratis), at det suger at den ikke har 4K-BD-støtte, men også at HDR ser jævlig bra ut og er det viktigste nye ved maskina. Greit at akkurat den kommer til PS4 Amateur i en patch også, da. Bortsett fra at man må kjøpe seg ny skjerm for å få brukt skiten.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol.
After months of discussion with Sony, we regret to say that while we have long been ready to offer mod support on PlayStation 4, Sony has informed us they will not approve user mods the way they should work: where users can do anything they want for either Fallout 4 or Skyrim Special Edition.

Like you, we are disappointed by Sony’s decision given the considerable time and effort we have put into this project, and the amount of time our fans have waited for mod support to arrive. We consider this an important initiative and we hope to find other ways user mods can be available for our PlayStation audience. However, until Sony will allow us to offer proper mod support for PS4, that content for Fallout 4 and Skyrim on PlayStation 4 will not be available.

We will provide an update if and when this situation changes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vet ikke om det er nevnt i tråden, men neste PS4-firmware er i lukket beta nå, og for de som ønsker seg mappefunksjonalitet er det en liten overraskelse (overraskelsen er mappefunksjonalitet). I tillegg et par andre kjekke ting som forbedring av den Quick Access-menyen man får opp ved å holde inne PS-knappen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Angående Fallout 4-mods, så er det fordi Sony ville at Bethesta skulle QA-teste modsene først. Og Bethesta ville ikke bruke penger på det. Samme Bethesta som ikke gidder å hoste mods selv på PC.
 

Lodin

Der Waaaah
Sålangt har det og vært et klasepul på Bone. Når folk ikke vil legge ut moddene sine der stæler andre dem og legger dem ut. Så viser det seg at grunnen til at de ikke ble lagt ut er fordi en Bone ikke takler 1000 Deathclaws mot 100 BOS og maskina kræsjer. :v
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Angående Fallout 4-mods, så er det fordi Sony ville at Bethesta skulle QA-teste modsene først. Og Bethesta ville ikke bruke penger på det. Samme Bethesta som ikke gidder å hoste mods selv på PC.
Dette er første gang du hører om mods, skjønner jeg.

Men ja, mods er greia du ikke skal kødde for mye med. Hvis man husker fadesen med betalte mods til Skyrim, så er det samme greia her; noe som har vært fritt og regulert av skaperne selv skal plutselig inn i ordnede former, og det lar seg bare ikke gjøre uten motstand. Jeg ser greia med at Bethesda vil være med på leken og (potensielt) tjene noen kronasjer underveis, men det var det med å putte ånden tilbake i flaska, da. Pandora doesn't go back in the box, he only comes out.
 

Lodin

Der Waaaah
Til sammenligning skal Firaxis sjekke utvalgte modder og samarbeide med utviklerne for å sørge for at de funker på PS4 og Bone. Det er den eneste måten man kan gjøre dette på konsoll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finn fram PS4-en fra roteloftet (eventuelt plukk den opp fra søpla), demoen til Dragon Quest Builders er ute! På Vita også men hallo ikke en gang jeg gidder det. Hvis du lurer på hvordan en kombinasjon av Dragon Quest og Minecraft vil arte seg så kan jeg avsløre at du garantert ikke vil bli sjokkert av demoen, for det er bokstavelig talt bare Dragon Quest kombinert med Minecraft. Og det er ganske så ålreit, iallfall i mine øyne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kort men artig demo, skal deffo ha hele spillet. Om enn så bare for å kunne knæse han her:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Niks og nei.
 

Lodin

Der Waaaah
Men hva gjør vel det? Fetthest har rett i at dette er no og jeg ble sittende å spille i kveld. Foruten at det er Minceaft og Dragonquest kan det jo og nevnes at det innehar mye Zelda og Dark Cloud. Siden spillet har en konkret story og NPCer man må bygge en by for gir det jævla mye mer motivasjon enn lignende 'crafter. Ihvertfall var dette shempekosheli så det blir copp om to uker. Egentlig overaskende at det tok en storutgiver så lang tid å mekke no som dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det jeg også har tenkt! Bare mekk et ånkli Minceraft-rollespill, har jeg tenkt, så det har knakt, sånn at spillmekkerne der nede i Japan skal høre det ekstra godt, og endelig har noen giddet å følle me.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Få inn multiplayer så man kan bygge ting sammen så er det greit. Før den tid holder jeg meg til MC ass. Jeg og maraj er allerede de beste karakterene og npc-ene i det spillet. For ikke å snakke om backstoryen til skogsoppdvergene, pillarfolket og mørkets dverger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Seff, som du påpeker er det to ulike spill med ulikt fokus. Utviklerne har sagt at hvis et DQB2 blir aktuelt, så kan det hende de får fiksa MP. Noe av greia er selvfølgelig også at Minecraft har vært under utvikling en stund lenger enn dette. DQB er skikkelig begrensa sammenlignet med MC, men det er så klart ofte meninga også. Gleder meg til å se hva det byr på etter hvert.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei nei. Tror ikke du forstår.
Vi har vårt eget system nå i minecraft, der alt vi bygger tilhører et folk som da har sin egen stil og måte å bygge på. Gjerne ved hjelp av noen symboler som inspirasjon.
Skogsoppdvergfolket. Bor i fjell og under bakken. Har sopper som symboler. Byggwr ekstremt stort, men meget detaljert. Også er de hoarders.
Pillarfolket var et kortlevd folk som bor på overflaten blant fjell og de bygger i høyden ved hjelp av sine magiske pillarer.
Og det nyeste vi bygger nå er mørkets dverger som bor i Evighetens ende. De er individualister, har ingen spesifik leder, men lar seg styre av praktiske løsninger og portalenes enorme energier.
Også hater de granitt, så de har laget en materialscanner der man må legge fra seg all granitt for å få lov til å komme i mørkets rike.