[PS4] PS4 bice urn unit

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Akkurat trukket avtrekkeren på en Phantom Pain edition ps4 (in b4 hvit djevel etc) gjør det meg til verdens verste person om jeg lager en helt ny PSN brukernavn, og hvor i helvette er muligheten for å endre navn Kutragi jeg kunne betalt 200 kr får det.



edit: er PSN faktisk verdt å betal for er borte 6 månder i året så vet ikke helt.
 
Det er vel ganske minimalt med cash moneys du må ut med hver måned om det er noen trøst?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg spiller nesten ikke online, men spilla som dukker opp hver måned er vel verdt det. Selvom du ikke har tilgang på PS4en hele året kan man gå på PSN sin sjappe på nettet og coppe dem der. Det er grunnen til at jeg har en drøss med greier til Vita uten å eie dingsen.

Og spill Grow Home som er en del av september sin deal. Det eide på PC.
 

Terje

mostly harmless
Etter at harddisken på PS3en min kræsja skjønte jeg hvor verdifull sky-lagringa av alle savesa dine er også.


Annet nytt er at firmware v3.00 kommer snart og Sony har lagt ut litt om hva som kommer på bloggen sin:

  • Events: A new hub for events has been added, giving an overview of activities taking place in the games you play most, as well as official broadcasts. For instance, you may see an update for a double XP weekend, a special enemy appearing at a scheduled time, or seasonal events like in-game towns being decorated for the winter.
  • YouTube live: PS4 owners will be able to live stream gameplay to YouTube. Live streams will be viewable across YouTube, including on the new YouTube Gaming mobile app and website.
  • Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB
  • Favourite Groups: Favourite Groups has been added to the Friends app, letting you add new or existing groups as a Favorite Group and quickly access groups of people you like to play games with frequently. This will make the process of getting a game session up and running even easier.
  • Communities: PS4 users will have the ability to create communities based around shared interests, like games, genres and more. Communities include a message board with general discussion, screenshots shared by players and the ability to join parties or games. If you want to tackle a big multiplayer raid, but don’t have enough friends, this could be a great way to connect with other likeminded players.
  • Sharing video clips to Twitter: Users will have the ability to share video clips directly to Twitter. The maximum video length is 10 seconds, but you’ll have the ability to trim longer clips.
  • Live from PlayStation: We’ve added the ability for users to view popular broadcasts, video clips and screenshots on the Live From PlayStation area
  • Screenshots: We’ve listened to your feedback and we’re happy to confirm that PNG format is now an option for Screenshot saves
  • Now Playing: The Now Playing screen will display more information about what your friends are doing, and you’ll be able to quickly jump into a party, request a screen share, or jump to PlayStation Store to buy a game your friend is playing.
  • Request to watch: Want to view a friend’s gameplay session? Now you can send a ‘Request to Watch’ notification to a player, which will start a live broadcast or Share Play invitation to the person playing.
  • Stickers: Tired of typing out messages? With this update, you’ll be able to send stickers to friends through the messages.

Ikke veldig mye å skrive hjem om. Noen kjekke funksjoner er det jo, pluss litt flere muligheter for folk å plage vettet av deg midt i spillinga di.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Selvom du ikke har tilgang på PS4en hele året kan man gå på PSN sin sjappe på nettet og coppe dem der.

sweet jesus det tenkte jeg ikke på. er vel bare å aktivere nedlastingen om jeg ikke husker feil




edit: koster bare 395 kr i året helt spisbart for meg
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Nei altså du døtter alt rasket som er gratis i handlekurven og "kjøper" det, etter det blir det liggende på kontoen din til kuene kommer hjem (eller du sier opp PS+).
 

Lodin

Der Waaaah
Annet enn Bloodbourne-DLC var det ikke så mye artig på presseren til Sony. Stort sett bare JRPGer og Yakuza 6 som vi uansett ikke får. Jo også blir Gravity Daze porta til PS4 og oppfølgeren er eksklusiv til konsollen.

Var og denne greia hvor man er Geralt i japanske Darks Souls og fiser ut en fe.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
PSN relatert problem: Prøver å være en ålreit fyr og støtte spillindustrien med SOMA-kjøp, men PSN prøver å fortelle meg at informasjonen på kortet mitt er feil (dobbel,- trippel, - og kvadruppelsjekka dette seff.), og PayPal-brukerenin lar seg heller ikke bruke.

Har noen hatt dette problemet før?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jepp. Kontoen din er sperra for kjøp nå fam. Du må vente minst 24 timer, slette all kortinfo, legge dette inn igjen, og prøve på nytt.
 

Lodin

Der Waaaah
Du kan evt. prøve å kjøpe det via nettsida til PSN Store. Den er uansett mye kjappere når man skal coppe PS+-spill og sånn.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nettsiden gir meg bare en generisk "try again later"-error.
Har noen andre kjøpt noe nylig, eller er dette et større, mer omfattende problem? Kanskje Sony opplever haxx igjen og driver med damage control ved å stenge kontoer.
 

Lodin

Der Waaaah
Tror heller det er kortet ditt det er no feil med. Hadde tatt en telefon til banken for å sjekke om de har sperra det etter at russere har brukt det eller no. :ehm:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kortet har fungert i butikken i dag og i går kveld da jeg kjøpte shizz på nettet, så det kan ikke være noe der heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hva Cock skrev, PSN er et endeløst, marerittaktig landskap av merkelige bugs og meningsløse feilmeldinger.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nei, Sheffield. Hatt dette kortet siden mai, og brukt det på PSN.

Argh, får stille meg i kø bak alle tolvåringene og kjøpe meg sånn jævla PSN-kort da!
 

Lodin

Der Waaaah


Så ja, foruten at standardmaskina blir mindre er PS4 PRO en ting som eksisterer. Ikke veldig spennende stort sett siden alt den gjør er å oppskalere spill til 4k. Du får med andre ord ikke spille Bloodborne i 60FPS. På den annen side er prisen på 400 Euro, altså 100 mer enn orginalen og det er ikke så gærli. Dog gærli at de ikke har oppgradert BR-spilleren så eneste media du får i 4k blir røv strømming fra Netflix og Youtube.

Og her er Mass Effect som Sony viste fram.