[PS4] PS4 bice urn unit

Shinra85

Spillegals effort emo
Altså, ja... DQB eier. Lagt inn ca 15min og jeg kjenner at jeg elsker deg. Blir å skaffe seg. Føles litt som Zelda med byggings
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lagt inn ca 15min og jeg kjenner at jeg elsker deg.
*Rødme* Åh! Øh... vel, dette kommer jo litt brått på, men... gosj! Altså... det er ikke at jeg ikke liker deg, men, altså, øh, du veit...
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Nei nei. Tror ikke du forstår.
Vi har vårt eget system nå i minecraft, der alt vi bygger tilhører et folk som da har sin egen stil og måte å bygge på. Gjerne ved hjelp av noen symboler som inspirasjon.
Skogsoppdvergfolket. Bor i fjell og under bakken. Har sopper som symboler. Byggwr ekstremt stort, men meget detaljert. Også er de hoarders.
Pillarfolket var et kortlevd folk som bor på overflaten blant fjell og de bygger i høyden ved hjelp av sine magiske pillarer.
Og det nyeste vi bygger nå er mørkets dverger som bor i Evighetens ende. De er individualister, har ingen spesifik leder, men lar seg styre av praktiske løsninger og portalenes enorme energier.
Også hater de granitt, så de har laget en materialscanner der man må legge fra seg all granitt for å få lov til å komme i mørkets rike.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sterke meninger om faens granitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da, håper du ikke trodde at det går an å bruke PS4 Pro til å vise HDR-græffiks samtidig som du har en PS-VR-hjelm koblet til. For det gjør det ikke, nemlig. PS4 Pro er fortsatt bitter over det PS-VR-hjelmen din sa den lørdagsnatta i Øystese og krever at du fjerner den fra rommet før den vil vise noe HDR.
 

Lodin

Der Waaaah
Giantbomb testa PSVR på stream istad og... de hata det. Frameraten suger og noen av spilla fryser i korte perioder. Hjelper heller ikke at headtrackinga er veldig uresponsiv og treig.
Regner med at de slenger ut opptaket snart. Her i gården er det ihvertfall foreløpig nononocat.avi.

E: Eurogamer ga også slakt, men har oppdatert anmeldelsen med at headsetet deres var herpa og måtte byttes. Hmmm.
 
Sist redigert:
Har lest Gamespot, Eurogamer (leste vi samme artikkel Lodin?), Wired, RollingStones, og NYtimes sine anmeldelser og fant de mer positive enn negative.
Har faktisk mer lyst til å prøve ut PSVR nå enn før anmeldelsene tikket inn. Er det noen her på bruket som har tenkt å gå til innkjøp?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har så klart lyst til å teste, men ~prisen~ og ~realitetene~ forhindrer enhver rettferdiggjøring av noe kjøp. Jeg måtte i tillegg ha kjøpt et PS4-kamera, så da er det brått ekstra uaktuelt. Uansett: Min veldig begrensede erfaring med VR på PC led først og fremst av at det bare var et par-tre spill jeg hadde lyst til å teste, resten var kule gimmicks men lite mer. PS4 har lite som er både interessant og unikt i utgangspunktet, så... nei, jeg har ekstremt lite trua.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Blir nok cop på han far ja. Tror jeg drøyer litt med move-stikkene, er mest gira på cockpitgreier i utgangspunktet (Driveclub, Battlezone, muligens EVE: Valkyrie). Ingen tvil om at det er litt begrensa spillutvalg i starten, men bare gi meg den Trackmania-patchen så skal jeg sitte der hele dagen med bøtta i fanget
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg så også på GB-streamen i går, og det så virkelig underwhelming ut.
Dan sier det best egentlig:

Hvis man først vil kaste alt for mye penger på førstegenerasjons tech ser jeg ikke helt hvorfor man vil gå for billigversjonen. Blir å spare penga til Vive2.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg titta bare litt på den GB-streamen, men fra det jeg så virka det som trackinga var det de slet mest med. Samtidig så meldte andre at de ikke hadde noen problemer i det hele tatt, så kan virke som noen enheter er litt busta?? Vi Får Se, hvis headsetet jeg får warper like mye som det til GB gjorde på sitt verste blir det nok noe returnerings.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kan tipse om at det er anstendige juletilbud i PS Store. Tilbudene varer i 48 timer, før de skifter. Coppa Titanfall 2 til type 250,-, og nå har de Mafia 3 til 300,- og Just Cause 3 til 179,-. Temmelig nye titler, med andre ord. Har et håp om at de dumper prisen på Watch Dogs 2, siden jeg er litt sugen på å prøve det.

Har også Gone Home og SOMA på baclog-lista, men de dumper ALDRI prisen på disse to. Fatter det ikke.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
PS+ droppa jeg i type september, da jeg synes det ikke forsvarte prisen. Alt for mye uinteressant indie-rask som legges i biblioteket og aldri blir rørt.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg droppa det denne måneden fordi kortet mitt er utdatert. Gone Homo er jævlig bra det, men alle med litt vett spilla det for evigheter siden på PC.
Jeg er ikke engang blant de som griner over å få fullprisspill som Knack.
Eksklusiver og nye titler er hva de trenger for å få meg tilbake siden jeg spiller omtrent null online for tida.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hva er det som er det foretrukkene headsettet til PS4? kan jeg fortsatt bruke blue thoot kjevebein saken min fra PS3
 
Sist redigert: