PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

Lodin

Der Waaaah
Kan noen bekrefte at samtlige kontoer man har på PSN har krav på gratis spill? Siden de fleste av oss har en japansk og amerikansk også. For lol i så fall. XD
 

imported_Dash

Lurking since 2006
jeg har problemer med å få lasta ned spill nr 2, lastet ned infamous og koste meg littegranne, men nå når jeg skal laste ned little big planet så går det ikke å velge spillene fra listen? eneste alternativet jeg har når jeg går inn på "welcome back" siden er playstation plus abbonemanget! :argh:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Hmm, jeg som nettopp har reist heimatt for sommeren. Satser på at PS Plus begynner å løpe først neste gang jeg logger meg inn på PSN. (Og at velkomsttilbudet ikke er tidsbegrenset.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å si det sånn: Det jeg fant av interesse på PS Plus var et gratis XMB-tema. Har ikke testa det ennå.

Før noen begynner å mase om gratis Streets of Rage 2 så linker jeg bare til denne bloggen her. De fikk vel en C&D uten at det betyr at det er umulig å få tak i herligheten lenger, for å si det på den måten.
 
Jeg håper hackerne brenner for den smerten de har påført folk. Kubbe PSN sånn at jeg faktisk måtte konsentrere meg om eksamen, hørt slikt tull.