PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I andre nyheter har Sony offentligjort spillene vi kan plukke opp gratis, og det er overraskende bra. Klipp og lim fra Kotaku:

To av disse spillene kan du velge gratis til PS3:
  • LittleBigPlanet
  • Infamous
  • Wipeout HD/Fury
  • Ratchet and Clank: Quest for Booty
  • Dead Nation
Og to av disse PSP-spillene:
  • LittleBigPlanet PSP
  • ModNation Racers PSP
  • Pursuit Force
  • Killzone Liberation
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen

Jeg har allerede fire av de fem PS3-spillene og jeg har (selvsagt) ingen PSP. Sony is fucking me again!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Anbefaler folk å sjekke ut Killzone til PSP, det er faktisk ganske bra. Fugleperspektiv, litt mer taktisk action og sånt. LBP til PSP mislykkes fordi det nødvendigvis må kompromisse ganske mye på teknologien for at spillet i det hele tatt skal kjøre, men det er fortsatt et fett spill og hvis du ikke er vant med PS3-utgaven blir du nok ikke skuffa. Helt nye baner og unikt innhold er det også.

Sånn ellers blir det Bread Nation og Clatchet & Rank: Kvest for Ræv siden jeg har de tre andre.

Hvis du ikke har noen av PS3-spillene, skaff deg LittleBigPlanet og enten Infamous eller Wipeout HD. Blir ikke feil. ^^
 
Hadde LBP en gang i tiden, og det falt ikke nok i smak til at jeg gadd å beholde det, men det er bare det og Infamous jeg ikke har på lista (med unntak av Wipeout Fury, men siden jeg har HD og suger i disse spilla, så overser jeg den glatt). Er LBP noe å ha i det hele tatt nå for tida, nå som LBP2 er ute?

Infamous blir jo selvsagt greit å endelig få spillt.

Når det er sagt, hva skjer med de som både har PS3 og PSP? Kan jeg velge to fra hver? I så fall, hva er verdt å velge når en allerede har Killzone Liberation?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når det er sagt, hva skjer med de som både har PS3 og PSP? Kan jeg velge to fra hver? I så fall, hva er verdt å velge når en allerede har Killzone Liberation?
Itte vet je, men hvis du får fire totalt bør du stå over Fursuit Porce.
 
D

Deleted member 91

Gjest
De valga var ikke helt krise nei. Hadde selvfølgelig ikke gjort noe om det var noe litt mer aktuelt, men Infamous og WipEout holder egentlig i massevis. Så spørs det om jeg engang gidder å skru på PSP-en for de andre spilla der (nei).
 

CyberK

Finner ikke på noe.
For min del blir det vel Infamous, Ratchet & Clank, LBP PSP og Modnation PSP. (De andre/bedre spillene har jeg allerede.) Ikke dårlig fangst for å ha vært uten PSN i en periode der jeg ikke har hatt tid til å spille uansett. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Flotte greier. Ser fram til flere innlegg om hvordan dette er hackernes feil og ikke Sonys.