PSN Store Updates - Diskusjon

Lodin

Der Waaaah
Hei,

Jeg har et raskt spørsmål:

Jeg lastet ned Prince of Persia Epilogue (DLC), og jeg får ikke spilt det. Det laster ned, og så forsvinner det bare. Hvor "ligger det hen"? Ikke på "Games" i alle fall.
Jeg har vel og merke en NTCH PS3 og PAL Prince of Persia 4 i utgangspunktet. Har dette noe å si?
Det er ikke umulig. Jeg har en PAL PS3 og et NTSC MGS4 og jeg kan ikke åpne de låste filene i den dre nedlastbare databasen pga. dette. Er noe med at savefila er amerikansk tror jeg.
Det kan være at det funker hvis du finner en måte å laste ned DLCet fra den amerikanske PSN-sjappa.
 
Jeg laster ned fra amerikansk PSN støtt og stadig, så det burde ikke være noe problem.
 
Amerikansk DLC er avhengige av amerikanske spill. Hvis du har PAL utgaven må du laste ned PAL DLC.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, men selv når jeg laster ned den databasen fra US sjappa ender jeg opp med den europeiske utgaven. Det er no mafian på gang der vil jeg si.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Regelen er at du må laste ned amerikansk DLC hvis du har amerikansk spill, og europeisk DLC hvis du har europeisk spill. Det finnes noen unntak, men hold deg til den regelen så slipper du å kaste spenna dine i dass. Ikke at det hjelper nå, men da veit du det til neste gang.
 

Lodin

Der Waaaah
Nok en uke med bajs, bortsett fra Power Stone Collection til PSP. Er det noen som har testa det? Spilla på Dreamcast er jo sinnsyke så det må dette og være?

E: Jo også et generelt spørsmål. Suger standby-moden til PSPen mye batteri i forhold til å skru den av?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Standby-modusen suger litt batteri. Lar du den ligge i et par uker blir det tomt, men hvis du slår av for å fortsette samme dag eller neste, eller om et par dager, så går det fett. Og Power Stone Collection er en samling (faktisk) av Power Stone 1 og 2.
 

Lodin

Der Waaaah
Ny uke ny bajs, men de som vil vite om Little Big Planet er no tess på PSP kan teste demoen. Kjøper nok det siden det var artig nok.

E: Jo også skal det komme demo av Gran Turismo 5 den 17. Så får vi endelig se hvor mye bedre enn Forza 3 de har greid å gjøre det på en snau måned.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
I tillegg så skal de visst ha sluppet Vidzone i Norge nå. Yay for personlig MTV, godt mulig at det er en sånn ting som kan dytte Spotify ned fra posisjonen som fest-jukeboks nummer en.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Dobbeltpost fordi dette er utrolig viktige saker.

VidZone er teknisk godt, veldig smooth og funker bra, dessverre er videoene bare i SD og dermed ikke superimponerende. Er større problem er derimot den meget ujevne antallet videoer tilgjengelig fra hver artist, det gjør at det ikke akkurat er one-stop-shop for musikkvideoer. Antar det er på grunn av rettighetskluss som alltid, så man får håpe at de får løst opp i noen flere floker og får utvidet utvalget.