PSN Store Updates - Diskusjon

Novastrum

Feminist-elitist
#1
I går kom følgende ut:

Heavenly Sword (Demo)
Spyro 2 (PSX)
Crash Bandicoot 2 (PSX)
Medievil (PSX)

+
Trailere:
Resident Evil 5 :elsk:
Assasin's Creed -_-
Haze (elendig trailer) :rulleøyne:

Følges opp etter hver oppdatering. (Hver Torsdag)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Steike, den RE5-traileren. For de som ikke har fått sett den ennå, så er det en veldig utvidet versjon av E3-traileren og viser en del gameplay. Satan så mange skumlinger man slåss mot samtidig nå.

edit etter novaedit: Så torsdag er offisiellt PSN-dagen?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Virker som det har blitt det nå, ja. Før var det vel fredag (?)
 
#4
RE5 ser FANTASTISK ut. Akkurat som RE4, bare større, styggere og enda mer jævlig :D

Må få fiksa PS2en min sånn at jeg får spilt det igjen :S
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#5
Søren ta, hvor blir det av Syphon Filter? Jeg vil grille folk med taser til de tar fyr!
 
#6
har ikke fått testet sonyN enda
er det noe bra?
(, kabelen min er ikke lang nokk, jo jeg kan flytte ps3en på gulvet men det blir så surr)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Nytt idag:

The Making of Heavenly Sword, del 2
Heavenly Sword prolog, del 2

Demo - Armored Core 4


AC4-demoen var grei nok, men mech-spill er ikkeno for meg. Ble ikke særlig imponert over grafikken heller, da du bør drepe fiender på flere kilometers hold for å ikke ta masse skade selv. I det minste var den ganske innholdsrik, med flere forskjellige spillbare mechs, minst tre oppdrag, og en liten tutorial. Irriterte meg dog grønn over at jeg ikke kunne endre siktinga til invert. :/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Nytt idag:

Demo på Folklore (1107 MB) - Vil forsvinne 31. august, så hent ned nå!

Tredje Heavenly Sword-prologvideo, pluss tredje 'making of'-episode, denne tar for seg motion capturing.

Trailere:
  • UT3 @ Gamer's Day (72 MB) - Utrolig feit trailer! Vil ha dette spillet!
  • Stranglehold GD Trailer (70 MB)
  • Fire Warhawk-trailere: Multiplayer (116 MB), Air Combat (120 MB), Ground Combat (168 MB), generell trailer (139 MB)
Warhawk ser ut som det kan bli veldig mye moro, men fy faen så brunt det er! Verre enn Motorstorm og Resistance tilogmed.

En egen subkategori med trailere fra Leipzig:
  • Kommer på PSN (620 MB)
  • PlayStation EYE (270 MB) - Viser spillene Operation Creature Feature (Lemmings hvor du må lede noen små dyr forbi farene og til målet), The Trials of Topoq (rull en ball ned bratte tårn ved å løfte flisene og manipulere apparatene med hendene. Ser kult ut), og Aqua Vita (umm... et akvarium, ser det ut som. Virket ikke veldig interaktivt)
  • MGS4 Gameplay (857 MB)
  • Heavenly Sword (125 MB) - Veldig kort, viser ingenting vi ikke har sett før.
  • Snakeball (178 MB) - Ser ut som en blanding mellom Snake Rattle'n'Roll til NES og gode gamle Snake på mobil. Plukk opp fargede baller for å bli lengre og dropp dem i mål for å score, samtidig som du prøver å ikke bli drept av motstandernes haler og våpen. Fire-spiller splitscreen, åtte spillere online.
Det nevnes også i PSN Store-traileren at demoer for Ratchet & Clank Future og Uncharted vil dukke opp etterhvert, og den viser diverse kommende PSN-spill: Feel Ski, LittleBigPlanet, High Velocity Bowling, Pain, Tekken 5: Dark Resurrection Online, Gran Turismo 5 Prologue, WipEout HD, Echo (nye navnet til Echo Chrome), Home, og SOCOM: US Navy SEALs Confrontation.


edit: Dessuten fant jeg ut at man kan trykke på L1 for å gå til forrige skjermbilde i PSN-sjappa. Sparte meg sikkert for to minutter med navigering. :p
 
#11
Jeg fikk testet Folklore i går, men jeg vet ikke helt hva jeg skal synes. Ser for meg at jeg kommer til å gå fort lei av spillet, med mindre de slenger i noen større variasjon enn bare på omgivelsene, som var den eneste forskjellen mellom de to levlene. :hmm:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
Pluss en drøss med forskjellige Folk, da. Forhåpentlig slike som gjør mer enn å bare slå.

Spilte meg gjennom begge scenarioene, likte det ganske godt. Men kan tenke meg at det blir repetitivt i lengden, selv om man slipper løs karma og får nye egenskaper på Folk-ene du allerede har. Venter på anmeldelsene.
 
#13
Det så egentlig ut som et gjennomsnitts action jrpg. Spillte som et også. Kjedelig var det. Dessuten synes jeg den motion-sensor featuren bare var irriterende.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
En par nye ting i dag, en dag forsinket.
  • Reklame for Sean Penn-filmen All the Kings Men på blu-ray. Gjesp.
  • Intervju med Jed Ashford, som snakker om den nye DLC-pakken til Motorstorm. Gjesp.
  • Colin McRae: DiRT demo. Bilspill er som vi alle vet ganske gjesp.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#16
Noen som har en liste over hva som kommer av spill på PSN? Savner noe nytt, som ikke er en Super Stardust HD/Geometry Wars-klone.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#17
Du kan jo se den PSN Leipzig-videoen igjen, og glede deg til LittleBigPlanet og SnakeBall.

… eller du kan kjøpe Warhawk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Jeg har ikke sett den. :$
Skal gjøre.

Forresten: Warhawk ute i Europa?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Dagens oppdateringer:
  • Motorstorm: Coyote Revenge VIP Pass. Inkluderer nye baner, en ny 'Eliminator'-spillmodus, nye eksmilitære kjøretøy, og en remix av brettet Coyote Rage. 40 spenn.
  • Heavenly Sword prolog-film nr 4, «The Divine Birth» og Making Of ep 4, «The Sound of Combat».
Trailere:
  • Gran Turismo 5: Prologue
  • Lair lanseringstrailer