PSN Store Updates - Diskusjon

oma

Village Drunk
Siren blood curse ferdigspilt demo, ikke helt sikker. Håper de kan fikse litt på det til det virkelig kommer ut. Styringen var så som så, syns virkelig at i ett skrekkspill så bør man føle skrittene til de man beveger på, mens her var det litt magisk teppe ute å gå, hvertfall når de følger RE og SH måten (opp = frem). (du skjønner når du prøver demoen) Ellers syns jeg også man burde hatt større områder og shibitoer som så bedre, enn drittrange områder og shibitoer som ikke ser utenom i de tilfeldig plasserte opplyste stedene.

Ganske skuffet egentlig, men det var noen gode ting der. La oss håpe på at de fokuserer på det :)
 
Syntes Siren Blood curse demoen var veldig bra, har spilt den ca 10 ganger nå og blir aldri lei.
Men jeg lurte på om noen viste når første episode kom ut?
og ca hva den koster?
 
da er jo ferien snart over:(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Likte ikke Forbidden Siren 2 noe spess (eneste i serien jeg har prøvd, selv om jeg har sett på mens Shdr spilte eneren litt), men jeg får teste demoen. Håper det blir greier.
 
Var heller aldri noen fan av siren spillene. De var kjedelige, og kontrollene var grusomme. Håper dette blir bedre. Når det gjelder horror spill er det fatal frame som gjelder. Nr. 2 er favoritten i serien. Problemet er at jeg ikke tørr å spille det lengre.:(
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kommer Bionic Commando til euro idag eller?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hah, da har jeg loka fælt.
Har vært så opptatt med ny maskin at jeg ikke har sjekka. My fault. :hest:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Har Star Wars-demoen kommet på US PSN? Har ikke giddet å mekke meg konto der ennå, men om det er ute kan det hende jeg blir nødt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Julaften-revival!

I dag på europeisk PSN finner vi:


  • Savage Moon - En blanding mellom Tower Defense og Zergrush kekeke! Kr 59,-
  • Mahjong Tales: Ancient Wisdom - Det er Mahjong. Kr 75,-
  • Street Fighter Alpha: Warrior's Dreams - PS1-klassikeren. Kr 45,-
  • WipEout HD Demo
  • Metal Gear Online Demo
  • Sonic Unleashed Demo
  • Metal Gear Solid: Little Big Planet - Selv om Lodin påstod at vi ikke fikk det i Europa.
  • Julesanger på Rock Band og Guitar Hero
Pluss nedsatte priser på WipEout HD, Super Stardust HD, The Last Guy, Pain, Toy Home, echochrome, flOw, og Biolith Rebellion SET 2+3 combo (Til Eye of Judgment)

I USA finner vi:


  • LUMINES Supernova - Til PS3! Fuggyeah! $14.99, og en gratis "Holiday Pack" kan også nedlastes.
  • Suikoden - PS1-klassikeren og et av de beste JRPG-ene noensinne! Latterlige $5.99, noe som er ca $94.01 mindre enn eBay-prisen.
  • The Lord of the Rings: Conquest demo - Tredjepersons hack'n'slash-spill hvor du hakker og slasjer i scener fra filmene. Du kan spille både de snille og de slemme.
  • Nedlastbare figurer til Disgaea 3. Rekrutter Adell ($1.99), Nekomata ($0.99), og Rozalin ($1.99) fra Disaea 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn profftips så har jeg skaffa meg Lumines Supernova, ooog det anbefaler jeg sterkt at du også gjør/ikke gjør, avhengig av hva slags forhold du har til Lumines. Hvis du synes det er vanvittig kjekt eller ikke har spilt det før så burde du laste ned, hvis du akkurat har kommet deg ut av crackhelvetet det fort blir å spille Lumines så kan det være greit å la være.

Uansett så er det Lumines i gnistrende HD (det ser mye skarpere ut enn Lumines Live, mistenker at det var laget for 720p mens Supernova er for 1080p-folket), med en god bunke nye skins og - overraskelse - mange gamle favoritter. Og noen gamle ikke-så-veldig-favoritter (jævla kaffeskinnet er med :argh:). Puzzle Mode og Time Trial er også med og klink like de som var i Lumines Live og Lumines 2, Mission Mode er også der og jeg blir ikke slått i bakken om den også er lik for å si det sånn (ikke testa enda). Nytt av året er at de har lagt til en ny modus kalt Dig Down, hvor du - jepp - graver deg ned gjennom en stabel, lag for lag. Var en ny utfordring iallfall (mao. klarte jeg ikke en dritt). Nytt av året er også at vi ikke lenger kan spille Versus mot CPU-en. Ikke at det var den modusen jeg brukte mest tid på, men den pleide å ha noen kule skins å låse opp i det minste. Multiplayer over nett er ikke til stede såvidt jeg kan se.

Kort oppsummert så er det Lumines, bare i HD. Og uten alle de ræva/awesome (stryk det som ikke passer) musikkvideoene fra Lumines 2. Og litt lettere enn før, virker det som (~700K på første forsøk på Advance, og det er høyere enn jeg har fått noengang før i Lumines). Og så er det med Trophy-støtte og et LittleBigPlanet-skin. ^^

9/10 smultringer herfra.
 

oma

Village Drunk
Men uten MP er det egentlig noe en blir fort lei av? Jeg elsker lumines, men om jeg ikke har noen å spille med så er det .. ikke så moro lengre. Tror man det kommer MP senere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvordan i svarte svingende skal jeg vite det?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Testa akkurat demoen på Lord of the Rings: Conquest, og der fikk jeg spille Warrior, Archer, Scout, og Wizard, som vi jo alle husker fra filmene. Så måtte jeg hjelpe å vinne slaget mot Sauron ved å fange flagg mens en nyhetsoppleser fra 1930 plagde vettet av meg.

Et virkelig must have-spill, med andre ord.