PSN Store Updates - Diskusjon

CyberK

Finner ikke på noe.
PSN får en ansiktsløftning.

I løpet av april vil utseende og funksjonalitet oppgraderes på basis av tilbakemelding fra brukere. Forhåpentligvis vil det gjøre det litt lettere å holde oversikt over de etterhvert ganske store mengdene med shizzle som har blitt lagt ut.

Terje

mostly harmless
Eurogamer sier at det visstnok ikke blir flere oppdateringer til storen i det hele tatt før denne nye er oppe og går. Så ingen vits i å vente i spenning de neste torsdagene framover da tydeligvis.

Jupp, og den 17.april kan man laste ned MGO Betaen fra den nye butikken. Helt gratis uten kode eller noe som helst og begynne spillinga 21.april.

Plaistation er på vei oppover føler jeg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Looking nice! Da er det vel på tide med en liten oppdatering.

EU:

• Super Stardust HD - Solo Game Pack. En oppgradering av spillet, med større eksplosjoner, mer remixet musikk, og tre nye moduser: Endless, Survival, og Time Attack. Terje er i spader! Kr 29,-
  • Guitar Hero III - Dropkick Murphy's Track Pack. Med låtene "Famous for Nothing", "Flannigan's Ball", og "Johnny, I Hardly Knew Ya". Vi får fortsatt ikke den tøffe låta fra The Departed, men pakken er gratis i Europa også.
  • Superstars Tennis - Demo. Spill tennis med Sonic, Ulala, Alex Kidd, Amigo, Nights, med flere.
  • Bionic Commando Rearmed - Trailer.
  • Lost Planet: Extreme Condition - Trailer 2.

USA:
  • Lair - Dragons and Control Pack. To nye drager, og muligheten til å spille Lair med analogstikkene. Alle spillsider setter herved scoren sin opp med fem poeng.
  • Super Stardust HD - Solo Game Pack. Se over. $4.99
  • Gran Turismo 5 Prologue - To nye trailere, hvorav den ene er enda en skrytetrailer med Friendly Fires-musikk, og den andre er en trailer for dokumentaren Beyond the Apex, som kun ligger på disc-utgaven av spillet.

Terje

mostly harmless
Sånn i tilfelle noen lurte:

Sony has said that the slow speeds of thumbnail graphic downloads on the new PlayStation Store are down to demand.

"We are aware that many of you have experienced delays whilst the PS Store's thumbnail icons are being downloaded," community team leader Lestrade wrote on the official PS3 forum.

"This is a temporary consequence of a new system implementation and high global traffic levels, and will be resolved within the next few days."
Fra Eurogamer

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Bra at de fikser det. Sammen med den dårligere kategoriseringen EU-storen har, i forhold til US-Storen, så var dette egentlig de eneste ankepunktene jeg ser foreløpig mot den nye storen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mhm, de har faenmeg fiksa sjappa. Fungerer sånn som man forventer nå, og det er kos. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, sammenligna med den forrige sjappa er den nye en fryd å bla i. Ser tilogmed et par funksjoner jeg savner på X360 Marketplace (Vi anbefaler-kategorien først og fremst, som hadde vært spesielt nyttig på 360 mtp. hvor vanvittig mye bedritent XBLA-møl det finnes), og det er jo fint.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
MOAR

EU:

• Metal Gear Online - Beta. Se egen tråd.
  • Warhawk - Operation: Broken Mirror Pack. Inneholder et nytt APC-kjøretøy, og et nytt brett: Vaporfield Glacier. Kr 45,-
  • Lair - Deadly Dragons Pack. Inneholder dragene fra pakken amerikanerne nettopp fikk, men ingen fix for analog-kontroller såvidt jeg kan lese. Hm. (Gratis)
  • Grand Theft Auto IV - Trailer 4: "Everyone's A Rat".

USA:
  • Gran Turismo 5 Prologue - Etterhvert fikk amerikanerne det også. Og til 150 kroner billigere enn oss. $39.99
  • Warhawk - Broken Mirror Pack ($7.99), en pakke med Broken Mirror og Omega Dawn i ett ($11.99), to nye themes, og en trailer for Broken Mirror.
  • Rock Band - Harmonix tar igjen oppdateringene de misset. Classic Rock Pack 1: Lynyrd Skynyrd - Simple Man, The Police - Message in a Bottle, og Blondie - Call Me. $5.49 for pakken, $1.99 per sang. Harmonix Pack 1: Bang Camaro - Rock Rebellion, Count Zero - Shake, og Freezepop - Sprode. 3. $2.99 for pakken, $0.99 per sang. I tillegg får vi Jonathan Coulton & GLaDOS - Still Alive. Gratis! Hvis noen lurer på hvordan denne låta er med trommer og bassgitar,
  • UEFA EURO 2008 - Demo. Foppal fra EA.
  • This is Vegas - Trailer. Er dette galskap? Nei, det er Vegas! Spillet ser ut som en slags GTA-klone satt i Las Vegas.
  • Haze - Mantel Corporate Vision trailer. Mer svada fra direktøren av Mantel. Kun en måned igjen til spillet kommer.
  • Condemned 2: Bloodshot - Making the Video. En behind the scenes-video på hvordan Sega lagde TV-reklamen for spillet. Kun i SD!
  • Lair - Mokai Theme.
  • Filmtrailer: Pineapple Express - Enda en stoner-komedie fra gutta bak Superbad. James Franco (Harry Osborne i Spider-Man) suger, men Seth Rogen er helten og Gary Cole (Office Space) er skurken, så den kan bli bra.

D

Deleted member 91

Gjest
Yikes, hadde ikke amerikanerne GT5: Prologue før nå? :confused: Jaja, visse fordeler ved å være europeisk også, gitt. Ellers har jeg hørt rykter om at det nye Warhawk-brettet visstnok er dritkult og mye bedre enn det forrige, og at APC-en er barsk. Har ikke spillet selv, men hadde jeg hatt det hadde jeg nok sjekket det ut.

*laste ned Pineapple Express-trailer*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neste uke:

Grand Theft Auto IV - Trailer 5: "This Whole City Is Mines"

Og er det virkelig en fordel å få tilgang til Gran Turismo 5 Prologue tidligere altså hehe oh snap.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
EU:

• Call of Duty 4 - Variety Map Pack. Inneholder Creek, Broadcast, Chinatown, og Killhouse. Kr 75. Dyrt!
  • Rocketmen: Axis of Evil - Ugh. Bare ligg unna denne elendige two-stick shooteren. Gratis demo, spillet låses opp fra inni den mot betaling.
  • flOw - Dere vet hva dette er. Nå er det også på PSP. Kr 59,-
  • God of War: Chains of Olympus - Spillbar PSP-demo.
  • Bishi Bashi Special - PS1-spill. Visstnok en slags minigamesamling. Virker passe sært. Kr 40,-
  • Command and Conquer - PS1-spill. Det originale spillet, med GDI og NOD. Inneholder fem bonusoppdrag som ikke var i PC-utgaven. Står ingenting om det funker med en USB-mus tilkoblet PS3. Kr 40,-
  • Resistance 2 - Announcement Trailer. Advarsel: NORSK TALE!
  • Warhawk - Broken Mirror Trailer.
  • Wallpapers: En MGS4 "Sneak out"-veggtapet og syv motiver fra Motorstorm.

USA:
  • Call of Duty 4 - Variety Map Pack. Koster $9.99 i USA.
  • Army of Two - SSC Challenge Map Pack. Fire nye co-op-maps for SSC Challenge Versus Mode. $7.49
  • The Eye of Judgment - Biolith Rebellion Set 2. Spillet støtter nå 100 nye kort (sold separately), til kun $14.99. CCG-fans ass …
  • Rock Band - Det første komplette spillbare albumet er ute, og det er Judas Priest - Screaming for Vengance. Tracklist finner du her. $14.99 koster det, mens kun You've Got Another Thing Coming koster $1.99. Låta Mötley Crüe - Saints of Los Angeles ble også sluppet, den koster $0.99
  • Guitar Hero III - Def Leppard Track Pack: Nine Lives, Photograph, og Rock of Ages. $6.25
  • Echochrome - Demoer til både PSP og PS3 ligger ute.
  • Iron Man - Demo. Storfilm = Filmspill = Drittspill.
  • Kingdom of Paradise - PSP-spill. Et martial arts action/RPG-spill fra 2006 satt i Kina, med masse vanskelige navn. $10.99
  • LocoRoco - PSP-spill. Nå nedlastbart! $21.99
  • R-Types - PS1-spill. SHMUP-ene R-Type 1 og 2 i ett, med flere partikkeleffekter. $5.99
Videoer:
  • Resistance 2 - Announcement Trailer.
  • Gran Turismo 5 Prologue - Techo Video. Enda en skrytevideo, denne gangen satt til techomusikk.
  • Army of Two - SSC Challenge Teaser Trailer. Ser ut som man kan vinne ekte penger ved å gjøre det skærpt på de nye nedlastbare karta (se over).
  • Iron Man - Action Trailer.
  • Prototype - «Discover Evolution» Trailer. Spooky noochies! Ser ut som en superpowered horrorversjon av Assassin's Creed.
  • FIFA 08 - Features Video. En produsent prater om hvorfor FIFA er det mest realistiske foppallspillet på markedet.
  • Burnout Paradise - To intervjuer med Wycleaf Jean. Han forteller om hvor fett det er å ha låta si, Fast Car, i Burnout (del 1), og så skryter han av PS3 (del 2). Det er også en behind-the-scenes-video fra skapelsen av musikkvideoen.
  • Coachella 2008 - Music Festival Trailer. Reklame for «den beste amerikanske festivalen». Nå også på DVD.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Echochrome - Demoer til både PSP og PS3 ligger ute.
Downloadan! Sånn ellers sjekka jeg ut traileren til Haze (som var en av grunnene til at jeg ville ha meg PS3), og den virka... meningsløs. Fancy filming (for dere som ikke gidder å sjekke så er det en montasje av en pressetalsmann for selskapet som eier hæren Haze handler om som spiller inn en reklamefilm), men hvis de prøvde å komme med et budskap i den traileren så mislyktes de. Skulle det være motbydelig sleskt så var det ikke glattpolert nok, skulle det være noe som ikke stemte så var det noe som stemte for lite dårlig (hoi for en setning dere). Jeg blir litt bekymra når jeg ser sånt, fordi jeg har forhåpninger om at Haze skal klare å bringe en frisk historie inn i spillverdenen. Det var sånn spillet ble pimpa av Edge, iallfall. Samma det, kan fortsatt bli bra, og det viktigste er tross alt at det er artig å spille. Selv om jeg ikke digga slutten på Bioshock helt, så var det fortsatt kult helt til den siste kampen starta.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, de videoene der er ganske meningsløse. Gå på US Store og snok deg fram til intervjuet med David Doak istedet. Eneste måten å finne det er ved å gå til View All by Title -> H -> Haze -> Haze Gameplay Interview

Så prototype fant seg endelig veien til PSN store. Jeg har lenge hatt enorme forventinger til dette spillet. Hvis de klarer å gjennomføre halvparten av hva de lover.... Oh my god!!!

Edit: Command and Conquer er kjøpt. Ahh the memories^^