PSP: Batteriet på armen, bekreftet!

Opprinnelig skrevet av EvilPinky+04.07.2004, 01.30-->
<!--QuoteBegin-Stiluz
@03.07.2004, 19.20
Jeg tror PS2 har bevist at det ikke er maskinen med de "råeste" specsa som leverer de beste spillene.
Hva mener du med det?

PSP er jo den håndholdte konsollen med de "råeste" specsa! [/b]
Hvis du leser, finner du kjapt og godt ut at han snakker om PS2

Opprinnelig skrevet av EvilPinky+04.07.2004, 01.30-->
<!--QuoteBegin-Stiluz
@03.07.2004, 19.20
Jeg tror PS2 har bevist at det ikke er maskinen med de "råeste" specsa som leverer de beste spillene.
Hva mener du med det?

PSP er jo den håndholdte konsollen med de "råeste" specsa! [/b]
Det har ikke noe å si, det er spilla som er viktige!

Hvorfor skal ikke batteriet være inne i psp'en da? For det er ikke plass?... Hvordan skal da DS få plass til batteriet inne i selve maskinen?.... rart dette her...

Sony fan.

Kilik

Lokal moderator
Oi, hadde tatt som en selvfølge at batteriet var innebygd. Med tanke på at battery packen er nesten like stor som selve PSP'en gjør jo dette maskinen dobbelt så stor. Dette vil ikke lenger være en pocket-maskin som GBA SP som lett går nede i en liten lomme. Her vil man trolig trenge to store lommer for å få plass til maskin + batteri samt en stygg ledning mellom. Nei, nå mistet jeg troen på hele maskinen. Forhåpentligvis tar Sony til vettet å kommer opp med noe bedre enn det her...

En annen ting som bekreftes her er at MP3 ikke støttes. Med andre ord blir det ikke bare å laste ned sanger fra nettet som på en MP3-spiller. I verste fall kan er man nødt å kjøpe sanger fra Sony i et kopisikkert ATRAC3-format...

Ellers nevnes at prisene på spill og filmer vil ligge på nivå med prisen på PS2-spill og DVD-filmer. Med andre ord 600 kr. for et spill og 200 kr. for en film her i Norge. I dyreste laget spør du meg...

kanskje batteriet fungerer på samme måte som de swatch energic klokkene som kom i 98 eller noe. de klokkene trengte ikke batteri, for du ladet det opp ved å ha klokken rundt håndleddet med kroppens egen energi.

kanskje det blir noe i den retningen?

Hei folkens, dette er rett fra Sony asså, no feek:

"We have decided to drop the wrist battery pack. The PSP will now be equiped with a stationary bike that you will have to ride to give the PSP the energi it needs. We're also considering a battery backpack for those long trips in the woods, and we've managed to keep it at only 25kg! This will enable players to play where driving the bike would be hard. We will continue to keep you informed."

Phil Harrison
Executive Vice President of Product Development.

No feek! Jeg fant den når jeg tok en titt på gMz4fags.com

V

Venom

Gjest
Pøh da jeg var liten måtte vi bære batteriene til gameboyene våre på ryggen i ryggsekk.
Mange gikk med handlevogner med kilo tunge batterier i.
Edit: Nqon energi?

Etter det jeg har forstått så har det hele tiden dreid seg om en BÆRBAR spillemaskin, og ikke en HÅNDHOLDT spillemaskin.

Har dere laptop'en i lomma kanskje?

Opprinnelig skrevet av Venom+04.07.2004, 21.58-->
<!--QuoteBegin-Nqon
@04.07.2004, 21.42
Hei folkens, dette er rett fra Sony asså, no feek:

"We have decided to drop the wrist battery pack. The PSP will now be equiped with a stationary bike that you will have to ride to give the PSP the energi it needs. We're also considering a battery backpack for those long trips in the woods, and we've managed to keep it at only 25kg! This will enable players to play where driving the bike would be hard. We will continue to keep you informed."

Phil Harrison
Executive Vice President of Product Development.

No feek! Jeg fant den når jeg tok en titt på gMz4fags.com
Pøh da jeg var liten måtte vi bære batteriene til gameboyene våre på ryggen i ryggsekk.
Mange gikk med handlevogner med kilo tunge batterier i.
Edit: Nqon energi? [/b]
Psst, her har vi tydligvis ikke den beste journalisten, de derre folka at gMz4fags.com var nok for opptatt på ungdomsskolen til å plukke opp enkel rettskrivning...

Hvis PSP får en sånn stygg klump som man skal ha i lomma, da vil jeg ikke ha PSP allikevel. Ihvertfall ikke hvis den skal sitte på armen!

Dette blir bra. De lager nok en fin løsning. Å det blir nok ikke fult så upraktisk som det kan virke sånn med en gang man tenker over det. Man springer jo ikke akkuratt rundt hvis man skal spille på den. Mesteparten av tida sitter man jo stille...

Jeg har fortsatt god tro på dette. Det blir nok PSP og metal gear acid på meg :D

Men selv om man sitter stille når man spiller, er det jo en fordel at marskinen ikke er mammutsvær når du skal flytte på den da. Hvem gidder å drasse med seg alt PSP styret til f.eks en busstur til kinoen? Mye av poenget med bærebare konsoller er for meg at en kan ha de med seg, og bruke de når jeg føler for det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pssh! PSP kommer til å bli så liten og nett, så. Det er batteriryggsekken, minnevogna og prosessorkofferten som kommer til å volde besvær.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@05.07.2004, 20.04
Pssh! PSP kommer til å bli så liten og nett, så. Det er batteriryggsekken, minnevogna og prosessorkofferten som kommer til å volde besvær.
for ikke å glemme sykkelen da.

I don't give a fuck mate! Jeg gleder meg til PSP, har aldri vært noe fan av håndholdt(hva er vitsen med å kjøpe ett spill med dritt grafikk og redusert gameplay når du kan få ett som er 100 ganger så bra til samme prisen?). Men når PSP og DC kommer, har jeg også latt meg rive med. PSP sin mulighet til å spille film med høy kavlitet og samtidig være håndholdt med god grafikk og god gameplay er fortryllende. Hva så om jeg må bære batterypacken med meg? Jeg går alltid med Fagbag uansett.

Opprinnelig skrevet av Einride@06.07.2004, 01.06
hva er vitsen med å kjøpe ett spill med dritt grafikk og redusert gameplay når du kan få ett som er 100 ganger så bra til samme prisen?
Du er blind. Noen burde gi denne mannen nye sanser!

Komm ikke å si at Gameboy Advanced og Gameboy har bra grafikk. Kanksje noen av spillene har bra gameplay, men gameplayen på stasjonær konsoll er som oftes bedre.