Jess! Nå er det kun timer til enda en ny konsoll er på markedet. Jeg kjenner at jeg begynner virkelig å glede meg nå. Det til tross for at jeg hadde bange anelser om denne i lang stund. Først og fremst synes jeg at launch-spilla er litt mer interessante enn hva DS hadde å rutte med (hvor alle kjøpte Mario DS og gikk lei etter to timer). Dessuten blir dekningen mye større. Både når det gjelder reklame og ikke minst tilgjengelighet. Snart blir PSP og UMD-filmer å finne overalt. Kanskje tilogmed på Rimi. Allerede ser det ut til at denne kommer til å brenne forbi DS i en utrolig fart. Allerede synes jeg DS ser noe datert ut, særlig om man sammenligner box-arten til spilla. DS sine spill ser ut som små, koselige Photoshop-projekter fra niende klasse, mens PSP sine oser minimalistisk estetikk, som Sony produkter ofte gjør. Synd at slike bagateller kommer til å slå rot i underbevisstheten på den gjengse forbruker.
Om jeg plukker opp greia på Day One er noe tvilsomt, det kommer ann på det jævla stipendet.
Så, hvordan tror dere det vil utarte seg? Skal dere ha den på Dag Én? Hvilket spill blir deres første? Hva tror dere dette kommer til å gjøre med DS?
Enkelt: Del deres generelle tanker og meninger om denne nye spillemaskinen vi snart kan benytte oss av.
Om jeg plukker opp greia på Day One er noe tvilsomt, det kommer ann på det jævla stipendet.
Så, hvordan tror dere det vil utarte seg? Skal dere ha den på Dag Én? Hvilket spill blir deres første? Hva tror dere dette kommer til å gjøre med DS?
Enkelt: Del deres generelle tanker og meninger om denne nye spillemaskinen vi snart kan benytte oss av.
Opprinnelig skrevet av Amon@29.08.2005, 21.35
Og, plan 9; jeg bruker heller aftershave til 400kr som Clearasil-erstatning. De dagene jeg bruker det får jeg ekstra mye smil fra jentene (og nå føler jeg litt som en idiot som sier det på en forum-side).
Og, plan 9; jeg bruker heller aftershave til 400kr som Clearasil-erstatning. De dagene jeg bruker det får jeg ekstra mye smil fra jentene (og nå føler jeg litt som en idiot som sier det på en forum-side).

256318