PStwo

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg ville tro at det er omtrent den samme som på PS2 Silver. Det som er viktig å huske her er at dette ikke er en helt ny konsoll, men en PS2 utgitt i ny størrelse, verken mer eller mindre. :)

Med en mulighet for oppdatert software?

Jeg kjøpte PS2en min fra den første pulja som kom til Norge, så det er nok på tide å skaffe seg en ny en. Da passer dette ganske bra egentlig, men... Jeg tror faktisk Sony har oss "førstepuljekjøpere" i tanken ved en slik re-lansering.
Ikke ueffent tenkt det, og det viser hvorfor Sony er ledende på markedet.

Opprinnelig skrevet av Gamespot
RUMOR #2: The PStwo is being bundled with Grand Theft Auto: San Andreas.

Source: The same PJ McNealy report that started the previous rumor.

The official story: "The company has no comment about this issue."--Rockstar spokesperson.
Kanskje denne releasen passer bedre enn det jeg først trodde?

Den var jammen stilig. Blir nok en sånn når jeg skal kjøpe meg ny PS2.

epp

firm and correct
Så dette var det som Sony hadde å komme med? Stor ståhei for ingenting. Kun en reprise på hva de gjorde med PSX.

Eulogy: Så uvanlig positiv du var nå da? Du er ikke syk?

Opprinnelig skrevet av Coma2020@21.09.2004, 18.59
Med en mulighet for oppdatert software?

Jeg kjøpte PS2en min fra den første pulja som kom til Norge, så det er nok på tide å skaffe seg en ny en. Da passer dette ganske bra egentlig, men... Jeg tror faktisk Sony har oss "førstepuljekjøpere" i tanken ved en slik re-lansering.
Ikke ueffent tenkt det, og det viser hvorfor Sony er ledende på markedet.
105988​
Funker den ikke? Hvis PS2en din gjør det, hvorfor er det på tide å "bytte" ut? Er ikke det en bruk og kast holdning som ikke er helt sunn?

Selv skal jeg selvsagt ikke dømme. Jeg har selv lyst på denne, men hvis jeg kjøper den så ender jeg opp med hele 3 PS2 maskiner. Det blir kanskje litt i meste laget. Men det overrasker meg ikke om jeg ender opp med en slik en under armen en eller annen gang i løpet av i år eller neste år.

Hvorfor er det så mange som prater om å kjøpe seg en ny PS2? Går de altså istykker etter noen år? Siden jeg hverken har en PSX eller PS2 vet jeg ikke så mye om det, men absolutt alle konsollene jeg har eid opp gjennom årene virker den dag i dag. Alt fra NESen til Xboxen og Gamecuben (GCen har blitt brukt utrolig mye den tiden jeg har hatt den, som er helt siden lanseringen i her i Norge).

Kilik

Lokal moderator
Hoho, strategien til Sony funker faktisk. Allerede flere bare i dette emnet som sier de skal kjøpe ny PS2...

Innmaten:

Opprinnelig skrevet av Morbo@21.09.2004, 22.11
Hvorfor er det så mange som prater om å kjøpe seg en ny PS2? Går de altså istykker etter noen år? Siden jeg hverken har en PSX eller PS2 vet jeg ikke så mye om det, men absolutt alle konsollene jeg har eid opp gjennom årene virker den dag i dag. Alt fra NESen til Xboxen og Gamecuben (GCen har blitt brukt utrolig mye den tiden jeg har hatt den, som er helt siden lanseringen i her i Norge).
Noen av oss har i hvert fall småsøsken som har dusinvis av kamerater med seg hjem fra skolen hver dag, og som konstant herjer som fem-og-åtti ville elefanter. PS2'en min har gått i gølvet noen ganger, ja... Den er eksepsjonelt dårlig når det gjelder å spille DVD-filmer.
Men til en helt annen ting: Siden PStwo (hvorfor er ikke det det offisielle navnet, egentlig?) har sånn lokk man løfter opp istedenfor skuff, kan jeg nå endelig spille MGS: Special Missions med forbedret grafikk?

Opprinnelig skrevet av epp@21.09.2004, 22.00
Så dette var det som Sony hadde å komme med? Stor ståhei for ingenting. Kun en reprise på hva de gjorde med PSX.

Eulogy: Så uvanlig positiv du var nå da? Du er ikke syk?
106165​
Hva mener du? Sikter du til kommentarene jeg har kommet mot irc kjæresten din(skoen)? :rulleøyne:

Nei, jeg er nok alltid positiv jeg. Dessuten er jo den ganske lekker. :tommelopp:

Hvordan vil PStwo være med modding? Eller vil den bli billigere enn PS2? (da kan jeg kanskje kjøpe en import-PStwo, så jeg slipper å modde PS2-en).

Hvertfall billigere enn da jeg kjøpte PS2.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kommer nok til å beholde min gamle, siden den er i perfekt stand. Men vist jeg engang skal ha en ny...
Den var definitivt lekker å se på, synes jeg.

M

maffakka

Gjest
Hvordan er det å årne mod chip til denne a?
finnes det noen?

trur heller jeg går får det isteden får å ha både pal og ntsc playstation

Nabbe

Har fin hatt.
Jaja, jeg kan like greit kjøpe en slik en. En eller annen dag må jeg skaffe meg en ny PS2 uansett... begynner å bli temmelig drittlei det bråkete helvete jeg har. Dessuten så lager den de mye omtalte merkene i platene.

... ARGH! Det gjør meg vondt å tenke på at jeg betalte 4000 spenn for dritten.