Q?Pid

SHDR

Gullmedlem
#1
Q? Entertainment, utvikleren av Lumines og Every Extend Extra, begir seg ut på iPhone-markedet med et puzzle-spill tilsiktet stevnemøter. Spillets mål er å bringe de to turtelduene nærmere hverandre og bryte isen.

[yt]Yqdho2KED2Q[/yt]
For sjenerte, søte små stevnemøter der pervy crackers prøver å få seg no waifu.

[yt]wtd1htVTxOU[/yt]
Q?Pid kan også hjelpe deg rett til grafsestadiet uten samtale og sigaretter hvis du er stupfull i Japan.

[yt]WB9kUt5p_Qs[/yt]
For de viderekomne som bruker gjespe-trikset eller kanskje nudger diskret borti puppene til offeret sitt for å se om de lager samme "plooowp"-lyd som i Gainax-serier.

Jeg liker ideen. Blir spennende å se om det er sosialt akseptabelt utenfor Japan, eller om det i det hele tatt blir det.
 
#3
(Big sigh)
 

Lodin

Der Waaaah
#4
For no dritt.
Denne tråden handler nå om at jeg ikke finner noen måte å se hvor jeg er på et lydspor på iPoden. Altså hvor langt ut i det jeg er. Det gjør det umulig å skifte mellom å høre på lydbøker og musikk med mindre jeg akkurat veit at teksten starta på et nytt track.
Er det noe jeg ikke ser her? Det er en Touch btw.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
For no dritt.
Denne tråden handler nå om at jeg ikke finner noen måte å se hvor jeg er på et lydspor på iPoden. Altså hvor langt ut i det jeg er. Det gjør det umulig å skifte mellom å høre på lydbøker og musikk med mindre jeg akkurat veit at teksten starta på et nytt track.
Er det noe jeg ikke ser her? Det er en Touch btw.
Podcaster og såvidt jeg vet lydbøker skal fortsette fra der du ga deg forrige gang automatisk. Om det er noen annen måte å se hvor hvor du er på sporet enn å bare starte det vet jeg ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Var det jeg misstenkte. Denne Clive Barker greia er bare en masse mp3er så jeg regner med at iPoden ikke skjønner at det er ei lydbok.
På den annen side er Abarat den eneste boka hans på iTunes så føkk dem. :ras:
 

oma

Village Drunk
#8
Whoot? Om du spiller av lydsporene med standard music app så skal vel det være den nederste linjen? Mulig du må trykke 1 gang midt på skjermen for å få den opp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Var det jeg misstenkte. Denne Clive Barker greia er bare en masse mp3er så jeg regner med at iPoden ikke skjønner at det er ei lydbok.
På den annen side er Abarat den eneste boka hans på iTunes så føkk dem. :ras:
Uten at jeg har prøvd sjøl er det mulig du kan leke med fila gjennom iTunes (høyreklikk -> blabla) for å få den regna som en lydbok eller noe sånt, sånn at iTunes tar hensyn og fortsetter der du pausa, og kanskje tilogemd plasserer den i lydbøker-kategorien for deg. Du får sjekke litt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Dobbelpost: Se her ja. Høyreklikk -> vis info -> Valg -> Husk avspillingsposisjon. Sett også medietype til lydbok så er du i havn. Fy faen Lodin, du begynner å Revan-e noe kraftig nå som du er gammal.

Edit: Hurr durr, jeg begynner å bli gammal sjøl, trodde det var snakk om iTunes. Uansett, nå slipper du å skippe frem og tilbake også.
 
#13
Kjefta folkens her skal vi snakke om Twister på iPhone.

Jeg er begeistret for selve filmene. De treffer en sånn fin balanse mellom tongue-in-cheek og dødsens alvorlig som gjør meg litt usikker, og det er vel få ting som er bedre enn å være usikker.

Er dette noe det finnes masse av på AppStore, eller er Q?Pid i nærheten av å være originalt?