Quake 4 (Ingen dato annonsert)

Lodin

Der Waaaah
Da har det endelig skjedd noe på Q4 fronten, nemlig at ID har sluppet de første bildene. Ikke så mye å si om dem annet enn at de ser sinnsykt bra ut.

LINKH

Novastrum

Feminist-elitist
Yarr! The Doom3-engine shows it's only mode of graphics! Dette ser skuffende ut. Det ser helt ut som Doom3! Helt samme fargespekter og design. Dette blir nok ikke kjøpt.
Next game please!

Kilik

Lokal moderator
Nja, ble ikke spesielt imponert over de bildene. I allefall ikke bedre enn Doom 3. Stalker og HL2 ser bedre ut etter min mening og de er begge lansert innen et halvår. Spent på hvordan Doom3-motoren takler uteområder...

SHDR

Gullmedlem
Hm. Det ser litt mye ut som reskinnet Doom 3, ja. Pent, pent, men litt uinteressant. Dette skal bli FRYKTELIG spennende for å fortjene et kjøp, er jeg redd.

Men det er jo også Quake ...

Det neste Wolfenstein-spillet vil bruke Doom 3-motoren. Det kan bli interessant å se hvordan det duger. Jeg vedder på at det blir fullstendig vilt ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ærgh. Hva skjedde med fargene i Quake 3? Hva skjedde med å lage spill hvor det ikke bare var natt hele tiden? Jeg er så skuffa...! :(

Lodin

Der Waaaah
Vil jo tro at de pusser litt mer på grafikken etterhvert da. Dette er trolig bare en modda versjon av Doom 3 og Q4 har jo ikke engang noen dato ennå.

Jeg gleder meg som en unge til det spillet. Håper de satser litt mer på multiplayer enn id gjorde med DOOM3. Har ellers STORE forventninger til spillet.

Opprinnelig skrevet av Elfkin@16.09.2004, 08.23
Jeg gleder meg som en unge til det spillet. Håper de satser litt mer på multiplayer enn id gjorde med DOOM3.  Har ellers STORE forventninger til spillet.
103268​
er ikke hele poenget med quake multiplayer?

Lodin

Der Waaaah
Både og. ID og Raven (trur det er dem som lager det) har meldt at de skal gå litt tilbake til Q1 og Q2 formulaen med både multi og single.

Synes hele Quake og Doom hypen burde roe seg ned et par hakk jeg. Disse spilla har nå vært så si det samme nå i flere år. Med utenom di drastiske grafiske forandringene da selvf.

Men synes ID burde kanskje prøve å lage noe "nytt" snart....

Jeg syns da at grafikken så noe dårlig ut, men så er det jo ikke ferdig heller, men jeg syns at ID burde pusse opp på Doom 3 grafikk-motoren hvis de skal bruke den i det eventuelle Quake 4.

Teh inlegg 700

Opprinnelig skrevet av Shadar@14.09.2004, 19.03
Hm. Det ser litt mye ut som reskinnet Doom 3, ja. Pent, pent, men litt uinteressant. Dette skal bli FRYKTELIG spennende for å fortjene et kjøp, er jeg redd.

Men det er jo også Quake ...

Det neste Wolfenstein-spillet vil bruke Doom 3-motoren. Det kan bli interessant å se hvordan det duger. Jeg vedder på at det blir fullstendig vilt ;)
102680​
Blir fett å se Himmler i en fet høypolygonert, bump mappet armor.
Hvis multiplayeren i quake 4 blir som den i 3 med doom grafikk blir det jo drit fett.