Quake Live

#22
Quake Live går open beta kommende tirsdag :)

Feb 19, 2009
First, we want to thank everyone who has been playing, testing, providing feedback, inviting friends and hopefully enjoying the QUAKE LIVE closed beta. We've grown considerably over the past 6 months and are now excited to announce that we're opening QUAKE LIVE to the general public as an open beta the evening of Tuesday, February 24th. On Monday morning (U.S. central time) we'll be taking beta.quakelive.com down for about 36 hours and then opening to the public at www.quakelive.com on Tuesday evening.
The rocket launcher splash damage has been increased very slightly since the last update lowered it. Thanks for the feedback - hopefully we've found a happy middle between where it was originally and where we put it in the last update.
Bra, RL ble for svak etter forrige oppdatering.
Sånn ellers håper jeg på at vi får servere i Norge, eventuelt Sverige/Finland.
 
#24
Tenkte jeg skulle ta meg en svingom just nå, men nei. Faen meg kø for å komme inn D:

Your turn is coming right up, so hang on and keep an eye on that number.

Position in queue: 5969 Aktuelt.
 
#25
Position in queue: 28332

Du trodde du stod langt bak i køen ? Nei, dette her er latterlig. Mindre kø i Disney World ffs
 
#26
Take a walk sucka.

Position in queue: 50274

Har ikke spilt på over ei uke og selvfølgelig når jeg er skikkelig sugen på Quake, så kommer jeg faen ikke inn.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#28
Høh.... posisjon: 4964, men det virker forholdsvis raskt.
Vi hadde Quake III på alle skoledataene på ungdomskolen, det var alltid kos.
 
#30
Ah, npen beta har definitiv sine fordeler. Nå kan man endelig spille mot folk som er på samme nivå som deg selv, selv når man velger matcher som er more challenging.

Noen som er med på en svingom i kveld?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#31
Hvis det er noen som vil adde meg som "friend" så er jeg agradula der også.
jeg har som oftest ikke tid til å spille, men det er kult og ha flere "venner"