Queen eier

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yasumi Matsuno (best kjent for å ha laget Final Fantasy XII og Tactics) er kjent for å digge Queen, såpass at han oppkalte de første spillene sine etter låter fra Queen II og A Day At the Races-albumene:

Men visste dere at også Shinji Mikami er stor Queen-fan?

Made in Heaven står det på Chris sitt alternative kostyme i RE1, og på primærkostymet til Claire i RE2. Let Me Live står på Claires alternative kostyme i RE2 og på det primære i Code: Veronica.

Og på armen til Billy Coen i RE0 står det ...

Made in Heaven, Let Me Live, og Mother Love er spor 2, 3, og 4 på Made in Heaven-albumet til Queen.

Lodin

Der Waaaah
Sol Badguy fra Guilty Gear er en vandrende Queen referanse. Han heter egentlig Fred til fornavn og en av "personlighetene" til Freddie Mercury i starten av karriæren var Mr. badguy.

At det står Free på beltespenna og Rock You på pannebåndet sier og sitt. Synd han ikke har bart.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Noen gjorde meg oppmerksom på at i tillegg til March of the Black Queen og Let Us Cling Together, så heter kapittel 4 i Final Fantasy Tactics Somebody to Love, og summonen Hashmal i FFXII har et angrep som heter Rock You. Disse ble oversatt til In the Name of Love og Roxxor fordi oversetterne hater musikk.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Her er det vel obligatorisk å poste .

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Takk for ditt verdifulle bidrag.

Eagle fra det originale Street Fighter (også med i Street Fighter Alpha 3) er en tydelig Mercury-homage. Bortsett fra det blonde håret er alt der. Eagle er brite, dialogen hans hinter til at han er homoseksuell, og en av linjene hans er "The Show Must Go On."

Sol Badguy fra Guilty Gear er en vandrende Queen referanse. Han heter egentlig Fred til fornavn og en av "personlighetene" til Freddie Mercury i starten av karriæren var Mr. badguy.

At det står Free på beltespenna og Rock You på pannebåndet sier og sitt. Synd han ikke har bart.
Sol sitt "ekte" navn i spillet er forresten Frederick :p
Også er theme sangen hans; "Keep Yourself Alive"

Spilt for mye Guilty Gear jeg :(

"Han heter det" fortsatt ikke..
Andre Queen referanser i Guilty Gear;
Dead On Time
It's Late
Under Pressure
All Dead
Spread Your Wings

Navn på "bevegelser" i spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Han heter det" fortsatt ikke..
Freddie Mercury het ikke akkurat Freddie Mercury heller, men det var mer snappy enn Farrokh Bulsara så da ble det sånn.

Folk flest kaller meg Alex, men jeg heter Alexander.
Jeg skrev navnet hans som det er based on the story, unnskyld at jeg prøvde å rette det da. Greit skal gi meg jeg.

ey gutta one vision spellas på radion i gta 4!!