Røverkjøp

#21
Biohazard til 14 $ på aheadgames.com

MSR: Metropolis Street Racer , F355 Challenge , Ready 2 Rumble Boxing , V-Rally Expert Edition 2 , Sega GT , Pen Pen , Tomb Raider: Die Chronik , Tomb Raider IV: The last Revelation , Resident Evil 3 Nemesis , Tony Hawk's Pro Skater 2 , og en annen haug DC spill går for 10 $ på play asia
 
#23
Jeg har selv kjøpt det tilbudet, og jeg fikk ikke toll. Reglene er sånn at man ikke skal regne toll av porto, og den er lagt inn i prisen på varen hos play. Men dersom du er uheldig regner de med porto, og da er det mulig du får tolll. Min pakke var på 205 kroner, og den gikk fint gjennom tollen.
 
#25
jeg kjøpte family guy ses 3 fra play.com for en stund siden for ca 211 kr,

og det ble tollbelagt. de tar ikke hensyn til at s/h er inkludert i prisen, men så tenkte

jeg ikke over at man kanskje kan klage pga dette før nå da..
 

Kilik

Lokal moderator
#27
Play.com har en del bra tilbud nå. GRATIS frakt, men man kan risikere toll på varer over 200 kr. (aldri skjedd meg)

Pro Evolution Soccer 3 (PS2) 219 kr.
GTA: Vice City (PS2) 207 kr.
Timesplitters 2 (PS2) 121 kr.
Official Sony PS2 Memory Card 182 kr.

Hitman Contracts (PC) 219 kr.
Halo (PC) 182 kr.
Prince Of Persia: Sands Of Time (PC) 121 kr.
Warcraft 3 (PC) 121 kr.

Beyond Good & Evil (GC) 219 kr.
Viewtiful Joe (GC) 182 kr.
Resident Evil 0 121 kr.
Resident Evil 121 kr.

Street Fighter 3 Alpha (GBA) 121 kr.
Golden Sun 2 (GBA) 219 kr.

Freedom Fighters (Xbox) 219 kr.
 
#29
Da jeg var i Oslo i vinterferien, solgte Avalon PS2-spill (muligens spill til andre formater også) til 150,- per stykk. For 500,- kunne man få 4 spill. Vet ikke om de gjør det ennå, men... Jeg kjøpte MGS2 der. Forseglet var det også. Ikke dårlig, det.
 
#31
kan jo tipse om EB games i Oslo, nærmere bestemt på Byporten. Der selger de billige brukt spill. Mye billigere enn på Spiderman.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#32
... og når man likevel er på Byporten, kan man gå innom Telebutikken på Oslo S. De selger alle spill til 249,-.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33
Opprinnelig skrevet av Houseman@26.05.2004, 10.50
... og når man likevel er på Byporten, kan man gå innom Telebutikken på Oslo S. De selger alle spill til 249,-.
Til alle platformer?

Lefdal selger de GameCube-maskiner med tilbehør til 495,- kr
Du får også Ringenes Herre - Atter en Konge til 89,- kr
 

Novastrum

Feminist-elitist
#34
De har den på lefda(h)l på sandvika iallefall. De hadde mange igjen når jeg kjøpte den der tidligere idag. På Elkjop.no reklamerer de Ringenes Herre:AEK for 189,-
 
#35
Opprinnelig skrevet av Novastrum@27.05.2004, 12.07

Lefdal selger de GameCube-maskiner med tilbehør til 495,- kr
Hvor pok*** har du sett det? Var innom Lefdal idag og da kostet de fremdeles 795,-
 

Alexander

frilans ufør
#37
Den uvurdelige slakteklassikeren Die by the Sword (1998) til 50,- på Spaceworld i Ski. Man kan styre sverdarmen på frihånd med musen, noe som er uhyre komisk.
 
#38
Kjøpte nettopp Legend of Dragoon til PSX for 49 kr på Akersmic. Det peneste brukte eksemplaret jeg noensinne har sett :tommelopp:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#39
Spaceworld er 25 år elller hvor mye det var, og selger GBA SP til 799,- og PS2 til 1498,-
 
#40
Var en tur innom Obs på Mariero i Stavanger igår, for å sjekke om de hadde noen gode tilbud på spill. Fant ut at de hadde en god del spill fra 99 til 199 kroner.

Spill som jeg la merke til for 199

Alle classic (xbox) og Platinum (PS2) samt en del av de titlene i original cover (for dere som absoultt trenger det) kostet 199 kroner.

Utenom classic og platinum var det følgende spill som jeg husker i farten

Xbox:

Secret Weapon over Normandie
Jedi Knigt: jedi academy (eller noe lignendes)
Bloody Roar
Robin Hood: Defender of the crown
Gunmetal
Hitman Contracts
Burnout 2 point of impact
Racing Evolounize
Elderscrolls 3 Morrowind "game of the year bundle" (har morrowind pluss 2 tilleggspakker).
Pluss en del titler til.
EDIT: Vodoo Vince
EDIT: Crimson Skies

PS2

Turok Evolution
Jurrassic Park Operation genesis
Lilo and stich
Soul Calibur 2

Så kommer jeg ikke på mer i farten men der var veldig mange mer.

Noen som vet om noen av disse spillene er verdt fra 99,- til 199,- ?