Røverkjøp

#61
GBA SP kun 695,- på Siba.

Edit:
Helvettes anonsering! Skulle kjøpe meg en GBA SP der i dag og gjett hva, det var føkkings utsolgt!!! En armé av bortskjemmende, dumme og naive husmødre har kjøpt dem til sine 9 år gamle sønner som finner en GBA omtrent like underholdende som å lage vegetar-pizza. Hellvette så provosert en kan bli. Dumme foreldre.
 
#64
er masse billige filmer på elkjøp stormarked i narvik og regner da med det er det samme over hele landet. villmark til 49,- kr blant annet...

Showtime leier ut alle dvd filmer i dag for 45,- kr pr stk å du får beholde dem til odel å eie. maks 10 filmer per person!!!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#65
Sånne "lei og behold filmen" er som regel ikke en så god deal som det høres ut som. Mye dritt, mye slitte cover, og man må tilbringe mye tid i sjappa for å få med seg godbitene (de legger ut de beste etter en stund eller whatever).

Det som er en god deal, however, er Skolestart-salget hos Platekompaniet (så en annen skrev om CD'er her inne også):
Marilyn Manson - Antichrist Superstar - 79,-
Marilyn Manson - Mechanical Animals - 79,-

En bedre deal på CD'er kommer du ikke til å gjøre på en stund. Det skal også nevnes at Marilyn Manson ikke pleier å være omfattet av Platekomaniets kampanjer, så dette er CD'er som vanligvis koster 169,- (fullpris lizzm).
 
#66
venn av meg kjøpte unreal tournament 2003 ved juletider (syns jeg å huske) var lagersalg, han fikk det for 29 kr. :blunk:

gå på lagersalg!!! :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#68
Ratchet & Clank 2 er ute i Platinum nå! Er ikke det et røverkjøp så vet ikke jeg!

Men er ikke 299 fast Platinum-pris? Teite Spider-Man i Tromsø skal ha 349,- for det, så de kan bare ha det så godt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#76
På Elkjøp ved Østfoldhallen så jeg at de solgte en del DVD'er til 99 kr, blant annet The Last Samurai. Den er vel fortsatt forholdsvis ny.
 
#78
Neppe noe røverkjøp, men jeg tenkte at jeg kunne informere om at tbcgames.no har begynt å selge Nintendo DS til veil. pris 1995-,. Noen som vet om andre (norske) sider som har begynt å selge den, og eventuelt hvilken pris?