Røverkjøp

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Lara Croft er det beste tombraiderspillet uten å hete tombraider engang. Absolutt verdt å plukke opp hvis du har noen å spille med. Helt ok i énspiller også, men ikke i nærheten så interresant.

Diablo med dualstick-skytings og samarbeide i gåteløsning hvor hver spiller har sine unike egenskaper er kos og artig og ikke noe du ofte ser.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg spilte gjennom hele Lara Kløft i coop med ganon og kan bekrefte at det eier. Kontrollen er utrolig smooth, responsiv og behagelig og det er en kul miks mellom action og puzzles. Man støter også borti spesielle puzzlerom som flere ganger faktisk fikk oss til å gruble skikkelig. Spillet har en innmari over-the-top cheesy story ingen bryr seg om uansett, men et passe antall brett med god avveksling hele veien og brett-spesifikke challenges man skal/kan prøve seg på underveis for no unlockings av våpen og artifacts. Har man noen å spille med er dette så innmari verdt penga, kan du kun spille alene er det ikke like stas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men seriously. Jeg tar tilbake Kane og Lynch 2-dissen. Det spillet rocker.
Ber om en liten utdyping her siden jeg testa demoen og det eneste jeg satt igjen med var vondt i hodet. Og jeg likte Kane & Lynch 1.
 

Novastrum

Feminist-elitist
60-kroner er 2-ern verdt. Men ville blitt skuffa hvis jeg hadde betalt fullpris. Spillet er kort og ensformig, men historien er bedre enn i de fleste andre spill i sjangeren tredjepersonskyter. Designet, stemningen og utseendet på spillet er herlig. Blandt annet intromenyen får 6-er på terningen. Effekten som gjør at hele spillet ser ut som det er filma med et digitalt videokamera er nok elsk eller hat. Jeg fikk ikke vondt i hodet av det, og syntes det øker spenningen i spillet. Dessuten har det noen øyeblikk der man faktisk får skikkelig adrenalinkick, og det er ikke lett å få til i en Singleplayeropplevelse.

Men som sagt, det skuffer fælt hvis du bruker 3-400 bols på det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nei, men er både sone A og B, så med mindre du har asiatisk spiller, så er det bare å kjøre på.
 
*bestille som faen*
Dere er noen ordentlige Joss Whedon-runkere! :p

Enslaved (PS3 og Xbox 360) for £17,95 pluss frakt, som vel er på £0,99 eller noe sånt, hos Zavvi. Totalprisen er uansett under tollgrensen og billig. Om spillet er verdt din tid, derimot... Jeg har i alle fall bestilt et eksemplar.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Dere er noen ordentlige Joss Whedon-runkere! :p

Enslaved (PS3 og Xbox 360) for £17,95 pluss frakt, som vel er på £0,99 eller noe sånt, hos Zavvi. Totalprisen er uansett under tollgrensen og billig. Om spillet er verdt din tid, derimot... Jeg har i alle fall bestilt et eksemplar.
Enslaved ER verdt din tid. Hyggelig oversett av de fleste, men til den er det virkelig bare å slå til. Et nokså herlig postapokalyptisk spill med flott skuespill mye takket være Andy Serkis.
 
Hm, skulle vente med å kjøpe meg bluray-spiller/ps3 til etter jeg hadde kjøpt meg ny tv, men siden filmer og shiz begynner å falle ned på et akseptabelt prisnivå nå får jeg bare mer og mer lyst på å ta steget opp til the next generation. Fra sheriffen til sheriffen under juletreet kanskje???
 
Følgende står i produktbeskrivelsen for Enslaved på zavvi:
"Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK."

Håndhever de dette?