Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var vel konklusjonen fra de med peiling som omtalte boksene da de kom ut også, etter hva jeg husker.
 
Dagens indypakke på Steam eier. And yet it moves, Gish, Puzzle Agent og Recettear eier. Man får og med no dritt som heter Jolly Rover, men det har ingen hørt om og eier ikke. Uansett er prisen på 37 spenn og det er sinnsykt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Puzzle Agent eier dessverre heller ikke, men for faens skyld kjøp dere Recettear til førti kroner.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
lodin skrev:
no indie-dealings på steamu
Ja må bare chime med på dette altså. Recettear er helt klart ett av de bedre spilla i år og at man i tillegg får med noe ekstra grums for bare 40 spenn er helvetes god value.
 
Jolly Rover har fått gode tilbakemeldinger fra diverse point'n'click-ere rundt om i diverse fora. So jo, det skal visstnok eie det også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg testa demoen og må nesten si meg høflig uenig der.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Defense Grid er også til under tjue kroner på steam. Hadde det kult med det på laptopen for et år sida. Forutsetter at du synes tower defense er sånn passe ålreit. Satt klistra i 4-5 timer med det i alle fall.

Plukka med meg indie story pack etter varme anbefalninger og Kane og Lynch 2 til 60-spenn, fordi jeg er dum, steamlista begynner å bli for lang. :(
Får vel begynne å favorite de jeg faktisk bryr meg om.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+1, så jeg bestilte før i dag.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er på min tredje 360, men ikke fått ripet opp et eneste spill. :smugdog:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg kjøpte Audiosurf og Defence Grid i dag, underholdningsverdien for 25 kroner er helt klart meget akseptabel. (Tror jeg at jeg får mer nytelse ut av den enn en stor sjokolade, er det kjøp!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når ble Novastrum en sånn diger kukk hilsen en som lurer.
 
Black Friday på VG+, Amazon osv.. var mange gode tilbud på Amazon til diverse tider, men siden vi må betale så mye i porto og mange av spilla ikke kan sendes er det ikke så mye å skryte av..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens Steam-tilbud inkluderer noe jeg har venta på, nemlig ArmA2: Operation Arrowhead. Slang med Blur også bare fordi.

Indie-pakka er litt blanda drops, men den koster fem euro og inkluderer VVVVVV og World of Goo. Hvis du ikke allerede har World of Goo må jeg nesten spørre hva faen, men nå kan det altså kjøpes sammen med det faaabelaktige VVVVVV. VVVVVV er da en rimelig ballehard plattformer hvor du bare kan løpe, og istedenfor å hoppe kan du flippe gravitasjonsretningen slik at opp blir ned og omvendt. Det er gnistrende godt designet og ser ut som et spill fra Spectrum-dagene. Og musikken er ganske fet. Og du kommer til å dø tre hundre ganger før du kommer til andre brett, iallfall hvis du prøver deg på Veni, Vidi, Vici.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Når ble Novastrum en sånn diger kukk hilsen en som lurer.
... :$

Jeg har rippa på 360 siden dagen jeg kjøpte den og fønet håret mitt med den.

Men seriously. Jeg tar tilbake Kane og Lynch 2-dissen. Det spillet rocker.
 
Fett: Skal vi prøve å få på no coopings i Oprasjon Pils-piss? Snappa det ned jeg også siden kampanjen vistnok ikke er helt bøsta denne gangen.

E: Det kan foresten dere andre og gjøre. Forutsatt at dere har kraftig nok PC da. :smugdog:
Mer hardcore FPS skal man leite lenge etter, men den er også jævla artig å bare kuke rundt i.