Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I tillegg vil serverne som drifter spillets mest awesome feature slås av en gang ila året, så det er nå eller aldri!

Det var vel strengt tatt i USA serverne blir killa en gang på høsten? Eller kanskje ikke siden det sikkert fortsatt selger bra og har aktiv spillerbase.
Uansett får det forhåpentligvis litt lenger levetid her til lands.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare for å chippe inn litt på den der så kan jeg jo si at dersom du lar deg friste av Yakuza 3 men ikke har spilt de to foregående, så følger det med en recap av begge spillene på Yakuza 3-disken. Ikke noe tull heller, det er snakk om lange utdrag fra spillene med voiceover som forklarer plottet (på japansk, så klart). Og Yakuza 3 er uansett såpass unikt at det er verdt spenna dine om du så bare er litt interessert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Bare så det er nevnt så har hele Yakuza 3 japansk tale og engelsk tekst, i tilfelle noen skulle lure.

Dæven, då må man nesten ha den også!
Usj, og eg som hadde så mange spel å komme gjennom først..

Kjøpte Just Cause 2 på innfall sånn i tilfelle eg skulle spele det ein gang seinare, og jaggu fekk eg ikkje rett! Så denne lar eg ikkje gå fra meg. :)

Gamestop på Trondheim Torg selger hele The Beatles Rock Band pakka (med trommesett (som kan brukes med Pro Cymbalene!!), guitar, mikrofon og mikrofonstativ) til 399.90. Dette er den pakka som kosta sånn 1600 kroner når den først kom.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Global Agenda for femtilappen burde vel være billig nok for dem som er nyskjerrige. En stund siden dem droppa månedskostnadene og man får full tilgang til alt når man kjøper.

Deals på Live Arcade denne uken:
Duke Nukem: Manhattan Project (400 Microsoft Points)
Space Invaders Infinity Gene (400 Microsoft Points)
Geometry Wars: Retro Evolved 2 (400 Microsoft Points)
Serious Sam HD: The First Encounter (400 Microsoft Points)
Serious Sam HD: The Second Encounter (400 Microsoft Points)
Galaga Legions (400 Microsoft Points)

Skal ihvertfall snappe opp Space Invaders siden trialen var rimlig batshit insane. Det er SI som etterhvert utvikler seg til gloriøst bullet hell.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Galaga Legions er noe av det samme og er også rimelig artig, bare liten heads-up. Ikke like snekent som Space Invaders, men fortsatt.

Kleevah

Livsfarlig amatør