Røverkjøp

D

Deleted member 91

Gjest
Og Supreme Commander 2 til like over en slikk og ingenting. Noen som kunne tenke seg å co-ope det litt? Har hørt litt blanda ting, men det virker litt spennende.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bit:Trip Beat er også belli på Steam nå siden Bit:Trip Runner akkurat kom ut. Beat er spillet for deg som synes Rez kombinert med Breakout virker som en artig opplevelse. Det er fett, men det er også skikkelig ballevanskelig.

Lefdal i Åsane liker ikkje penger, så dei selger diverse Xbox360-spel for mellom 39 og 59 kr. Dei eg kan huske er Guitar Hero 4 og 5, Kingdom Under Fire : Circle Of Doom, Beatles Rock Band og Midnight Club LA til 39,- og Batman Arkham Asylum, Wolfenstein, DJ Hero 2 pluss pluss for 59,-. Var fleire, men eg husker ikkje heilt.

I tillegg har Playcom eit utsalg på Gullgruven i Åsane (utenfor Bergen for dei som ikkje aner) med tonnevis av DVD'er priset 4 for 100kr, BD: 2 for 100 og PS2-spel; 5 (eller 4?) for 100. Så blant annet eit dot.hack-spel der, men fekk ikkje med meg noke fordi guttungen spydde utover heile meg. Akk ja.

Terje

mostly harmless
Steam Weekend Deal:

Assassin's Creed: Directors Cut Edition,
Call of Juarez: Bound in Blood,
Far Cry 2: Fortune's Edition,
Rainbow Six Vegas 2

For 13 euro (en hundrings).

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gratis Unreal Tournament 3 steam-nøkler, førstemann kommer er først servert.
Hvis du allerede har UT3 retail og bare vil ha det på steam, så kan du heller bruke cdnøkkelen din.

E: Ikke mer serveringer på mølla.

Fra Beyondunreal

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jess! Hjertelig, det var et av spillene jeg uansett skulle kjøpe når den nye pc-en ankommer. Jeg er gammel fan av den serien, kan ikke ha pc uten UT på.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Fikk tak i en jeg også, så da får jeg endelig testet dette spillet. :)

Mirror's Edge var et interessant eksperiment, og til tross for at det tidvis testet tålmodigheten min, var det et friskt pust i en ellers så støvete FPS-sjanger. Definitivt verdt å sjekke ut til de prisene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei, femti kroner for Mirror's Edge. For dyrt.

Ps hvis du faktisk tenkte det og ikke eier spillet håper jeg du snubler og slår kneet stygt