Røverkjøp

Forhåndsbestilte BF3 til 148 kr (til PC, håper jeg). Kjøpte Flyklypa DS spill i bursdagsgave til 148 kr og kjøpte Civ 5 til 28 kr til en venninde. Alle på forskjellige kontoer selvfølgelig sånn at det går igjennom!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Merker jeg er litt gira på Operation Flashpoint: Red River fordi det visstnok ikke skal være så jævla gærent (i motsetning til det forrige OF-spillet som visstnok var ganske fattig), men selv med rabattkode blir det 250, så da kan jeg jo neeesten vente til det faller under £20 hos Play istedet... Eller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du er vel for sen nå uansett (med mindre 6 betyr 18). Selv loka jeg rundt på nettsidene til Siba i sikkert en time, men fant ikke noe av interesse. (bortsett fra disse da)
 
6 betyr nok 18. Bestiller Undead Nightmare nå. 360-utgaven koster 199,- ordinært.

Hm, det var ikke så enkelt. Spillet kommer inn som 0,- og får feilmelding, og nå er koden grået ut. Jaggu.
 
D

Deleted member 91

Gjest
6 betyr nok 18. Bestiller Undead Nightmare nå. 360-utgaven koster 199,- ordinært.

Hm, det var ikke så enkelt. Spillet kommer inn som 0,- og får feilmelding, og nå er koden grået ut. Jaggu.
Det skjedde meg også (og Agradula, ser det ut som), jeg måtte slette cookiesene for å få det til å funke igjen. Så sånn er det.
 
Funker fremdeles ikke å kjøpe ting som koster 200 spenn eller mindre, så da gidder jeg ikke. Irriterende at 360-utgaven av Undead Nightmare koster 199,- mens PS3-utgaven koster 203,- da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ser at det er mange som prøver å være kreative for å bruke rabattkoden flere enn en gang. Disse ordrene blir makulert fortløpende. Det er altså kun en rabattkode pr. medlem her på Facebook uansett hvor mange mailadresser du har.

Mvh Siba Webredaktør
for ca. en time siden

=D



Redigert: Jepp, ser ut til at mine bestillinger er kansellert. Curses! Da blir det å bestille til mor og far under deres navn, eller fakker de oss på kortnummeret?
 
Nico: Jeg og en kompis bestilte vel.. 6 (?) Forskjellige ting, alle under forskjellige navn og e-post adresser men kun på 2 forskjellige kredittkort. De e-postene jeg har tilgang til har i hvert fall fått leveringsbekreftelse i dag. Hurrah. Tror det ble 3 BF3, 1 Civ 5, 1 TP (20 meter) og 1 DS spill, eller no.
 
Ser at det er mange som prøver å være kreative for å bruke rabattkoden flere enn en gang. Disse ordrene blir makulert fortløpende. Det er altså kun en rabattkode pr. medlem her på Facebook uansett hvor mange mailadresser du har.

Mvh Siba Webredaktør
for ca. en time siden

=D

Redigert: Jepp, ser ut til at mine bestillinger er kansellert. Curses! Da blir det å bestille til mor og far under deres navn, eller fakker de oss på kortnummeret?
IP og kortnummer kanskje, adresse også,? hadde til flere "ekte brødre" men kanselert.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det gjorde ikke jeg vaffal. Men coolio, da prøver jeg igjen og bestille noe til mor og far, forhåpentligvis går det greit om jeg bruker samme kortet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den neste halvannen timen er Monday Night Combat på salg til tre euro på Steam. Foreslår at dere skjøper den spillen.