Røverkjøp

Endre

Ødela forumet
Hvis noen trenger en ekstra Wii Motion Plus-kontroll kan jeg anbefale en tur innom GameStop for å spørre etter spillet FlingSmash. Da får du kontrollen og spillet (har en liten følelse av at det suger) til 199,- i stedet for blodprisen på 649,- som de vanligvis tar for kun kontrollen.
 
Det er noen som har lagt ut den hellige gral på ebay.

http://cgi.ebay.com/RARE-World-Cham...4741?pt=Video_Games_Games&hash=item5d2e7f2bc5

Vurderte sterkt å plukke den opp, men skal bygge garasje og pigge opp kjelleren og andre voksne ting så må la den gå for denne gang :( Men jeg har kjøpt en replica, og kommer kanskje til å arrangere en liten turnering i løpet av sommeren med premier og greier... De som vil ha en slik en eller andre reproduksjoner kan stikke innom retrousb.com.
 
Veldig nice!
Har ein sånn NES retroport eller lignende, så dette må nesten emuleres!

Ellers liker ikkje Game penger lenger, kjøpte 3 bruktspel for 132 kr. NSF Shift (tja), Dark Sector (heilt ok) og Red Faction Guerilla (gøy!)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dark Sector husker jeg som litt krise men Guerrilla er faktisk skikkelig konge. Anbefaler faktisk å spille på Easy ettersom det da rett og slett blir litt mer party, spesielt med slegga. Frister litt med en ny gjennomspilling siden Armageddon eller hvafan oppfølgeren heter ser ut til å bli litt småkjipt. Og sist men ikke minst:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke testa Golden Sun, men Ghost Trick er iallfall godsort så det holder. Skjøp den, folkens.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
€2.50 for Sim City 4 DELUXE på Steam. Har ikke spilt disse spillene på flere år, blir gøy å være slem.