Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare om du ikke liker gode spill.

Drauden

SGs kollektive lillebror
En pose Ahlgrens biler er fremdeles billigere, så tror jeg står over.

Siba har også noen fine priser nå, blant annet FFXIII og Portal 2 til din favorittkonsoll designet av Bill Gate´s for 99 kroner per stk.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vænkvisj havner vel fort på spillbutikkenes svartelister hvis Elkjøp selger mange av dem for 29,-, men men, bare noe jeg kom på.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kuppa meg en ffxiii (effeffksiiiiiii!) siden jeg har vært nyskjerrig. 100lappen er stort sett max jeg kan bruke på en jrpg jeg ikke har hørt så mye bra om.

Kikka litt rundt etter andre deals mens jeg var der og kom borti denne. Her gikk det nok litt fort i svingene for den som legger produktene inn på nettsia.
http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=6157641

kuppa meg nettopp Portal 2 fra Siba, selv om jeg aldri var smart nok til å komme meg gjennom Portal.

Tok meg en tur innom salget til Gamestop. Kjøpte Duke Nukem Forever til 99 spenn og Bioshock 2 til 49,-. Tenkte å kjøpe Deus Ex også til 169,- men måtte overføre spenn til kontoen og det fikk jeg ikke gjort der. Kjøper det neste gang jeg er innom.

Det er også verdt å nevne at alle disse var billigere enn de brukte utgavene de også selger. Humre humre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn apropos Gampestopp så har jo de kjøpt opp Impulse, og blant annet i den anledning er det no salgings på gang der i går'n. En av dealsa er Batman: Arkham City til 150 flis, lasta rett ned i PC-et ditt. Hvis Impulse fortsatt fungerer slik det gjorde før er det bare å laste ned herligheten gjennom Impulse, og så trenger du ikke Impulse for å kjøre spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hilsen en som aldri har brukt GFWL.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Elkjoep er på røvern igjen, og jaggu får man ikke RE:Revelations for 299,-.

I tillegg går Binary Domain, Asura's Wrath, Mass Effect 3 og Soul Calibur 5 for 399,- stykk.