Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Komplett fyller 15 år og kjører bursdagstilbud fra 13 til 16 i dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steam-tilbudet denne helga er tydeligvis en pakke for å feire at Super Meat Boy er ett år gammalt. Det som er felles er at alle spillene har en eller annen figur som også er med i Super Meat Boy.

Hvis du mangler noe på den følgende lista anbefales du herved å sjekke den ut:
  • Aquaria
  • Bit.Trip Beat
  • Bit.Trip Runner
  • Braid
  • Gish
  • Half-Life 2
  • Machinarium
  • Super Meat Boy (jøss)
  • VVVVVV
  • World of Goo
Stas er det også at du får med soundtrack til Machinarium, Super Meat Boy, Braid og Bit.Trip-spillene hvis du kjøper hele pakka, men det er noen gode deals der om du bare rasker med deg et par også. Hvis du bare gidder å kjøpe ett, så skaff deg enten World of Goo eller VVVVVV. Mange timer med indiegaming av ypperste kvalitet.
 
Hvis noen vil ha Bayonetta til PS3 for 59 kroner, så trykker dere på denne lenka før døgnet er omme.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Klør meg på haka og kikker på rage til 200. Er liksom et spørsmål om tid og backloggery også.

Noen som har spelt og kan si noe om hvor lang tid det tar å kjøre gjennom?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Rage er vel på full fart mot 39,90-kassene på Spaceworld, ser det ut til. Du taper neppe noe på å ikke kjøpe det til den prisen der.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Japp, sant det du sier der. Spesielt mtp at jeg sansynligvis ikke kommer til å kunne sette meg ned med det før om flere måneder.

Åssen sender jeg deg pengene jeg sparte?
du får ikke mellomlegget jeg bare lyger
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du møter opp på trappa hans i Jessheim.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Atte hæ?
 
Det er kanskje ikke interessant for alle, men Expert åpner ny butikk i Sandefjord til Mandag. Spilltilbudene er: 160 GC PS3 - 1,490; Slim 360 - 1,290 og Wii - 790.
 
Hadde gjort det, men er ikke keen på Forza eller Krise. Tenker meg jeg skaffer 360 til TTT2 og UMVC. Da kan jeg spille mot de fleste i Norge som eier disse spilla.