Røverkjøp

Shinra85

Spillegals effort emo
Etter å ha gått igjennom ca halvparten av spillet stiller jeg meg skeptisk til å legge det under røverkjøp
 
Battlefield 4 ligger ute til PS3 for 199,- på spaceworld, "røverkjøpet" her er at du får digital download voucher til ps4, koster ca 10 dollar. Totalprisen ender da opp på rundt 260 kr vs 495 kr (billigste) ps4 versjon.
 
Hitman Absolution til 5 Euro på Steam til fredag. Litt over 7 hvis man går for superspesialutgaven og over 9000 DLC med gunnere og forkledninger. Alle spilla i serien er forsåvidt på salg siden de endelig har fått rettigheta til Contracts, men Absolution er da bare litt over et år gammelt. Blir å teste bare fordi Nabbe hata det så intenst. =D
 
Takk for tipset. Kjøpte Hitman collection på Steam igår og irriterte meg over at jeg ikke hadde Contracts. Forventet ikke at de ville få rettighetene tilbake i det hele tatt <3
 
Ukas Humble Bumble er en av de beste og såklart ikke noe for meg for jeg har samtlige av spilla. Det er seks roguelike-liker av høyeste kvalitet og jeg elsker samtlige av dem. Binding of Isaac, Teleglitch og Dungeons of Dredmor er velkjente klassikere, men de andre tre eier også. Om ordet roguelike skremmer deg, men du vil vite litt mer om sjangeren er dette pakka å skaffe for alle har ålreit kontroll, de kjører ikke i ASCII og du trenger ikke lese guider i tre måneder før du starter.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kommer til å hoppe på pga Teleglitch. Elska demoen såpass at det er noe jeg vil ha