Røverkjøp

Novastrum

Feminist-elitist
Spelunky på skamsalg på Steam. Rett under 5€.

Har det allerede på 360, men ble nykjøp nå, gitt.
 
Dere som holder dere oppdatert: Er det noen som selger Vita til en akseptabel pris?
 
Plants VS Zombies GOTY Edition er gratis gjennom Origin akkurat nå.
Hørt mye om det men kom aldri så langt at jeg prøvde det. Får vel gjøre det nå :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Åpent forum, finner det når man søker på google. Greiere å slenge på Gi Bort-tråden og be folk sende deg PM. Ender med at flere prøver koden og N'gulbarruh fra Gahna har endt opp med det
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kan man kjøpe spill på steam uten å gjøre det gjennom Steam-programmet, dvs gjennom nettstedet deres? PC-en er megaherk for øyeblikket, men jeg vil også ha gratis slomo sniping-spill!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jepsi pepsi. Bare logg på http://steamcommunity.com og godkjenn nettleseren din via e-posten du får, så kan du kjøpe spill/adde gratis-spill. Adda Sniperv2 nå på nettsida ved å søke etter "Sniper elite v2" og klikke install:

Success!
Sniper Elite V2 is now registered to your account on Steam.

To access your new content, simply launch this game from your games list on Steam.
 
2DS på Elkjip Carl Berner til 499 bols. Kjøpte og kommer til å bytte ut med 3DS XL når jeg har sjansen.

Mike: Du må fortsatt betale gjennom nesen for spillene, som de ville ha sagt i England, så det blir ingen billig penge med mindre du stjeler deg en flashcart i samme slengen.