Røverkjøp

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
På over hundre timer kræsjet Fallout 4 tre ganger for meg (mot over 9000 i Skyrim/Fallout på PS3), så kan gå god for den versjonen! Hvis du vil ha en ekte Bethesta-opplevelse med kræsjer, så er kanskje PC-versjonen på salg?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Har hatt null problem med Fallout 4. GOTY for min del, så hadde gunna på med det. Har dog ikke spilt Witcher 3 enda
 
Hvis du vil ha en ekte Bethesta-opplevelse med kræsjer, så er kanskje PC-versjonen på salg?
Eneste gangen det kræsja for meg var en gang jeg quita og det istedet bare hang seg. Men men, stemmer nok da Beth skrøyt av at det er det stødigste spillet deres noensinne blant Fallout og Eldre Skruller.
Uansett er det desverre ikke en del av salget til Valve eller noen andre fordi bleh.
 
Nei jeg fant et utrolig bra tilbud. For bare ni kroner kan du kjøpe alle tre Sherlock Holmes Consulting Detective-spilla. Det er sikkert nesten en halvtime med ræva FMV og Peter Farley, bedre kjent som... vel Sherlock Holmes i de spilla, men herre snute for en deal!
Der måtte jeg slå til siden modern lot meg gå bananas med kontoen hennes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke opplevd at Bethesdaspill kræsjer så ofte på pc[...]
De gjør ikke det så lenge du ikke går berserk med mods. Eller aldri har spilt dem på PC og tror det nødvendigvis må være noe negativt med de utgavene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Trodde konsensusen var at PS4-versjonen hadde dårlig frame rate, Xbone-versjonen hadde lav oppløsning, og PC-versjonen kræsja.

Noen gode deals på Playstation Store i dag … fremmede.

Tomb Raider Definitive Edition til en hundrings, 379 for Phantom Pain, The Witcher 3 til 274,50, Shadow of Mordor GOTY til 219, Devil May Cry 4 Special Edition til 112 kr, Evil Within 129, alle episodene av Resident Evil Revelations 2 til 159, Hotline Miami 2 PS3/PS4/Vita combo til 62 kr, N++ til 99 og masse annet uguu.
 
https://www.expert.no/data-og-tilbe...5&utm_medium=Storby&utm_campaign=Storby_Uke53

Expert og alle andre kjører salg i romjula, tenkte denne kunne fungere fint til Wii U som hovedlagring. Evt XBone for den som har slikt. Prisen er 399 i romjula, står feil på sida. Må nok bruke ein slik kabel for å få nok strøm, men det burde ikkje by på problemer. Har to porter bak, kun mulighet for eit USB-medie om gangen og to porter på fronten til Gamecube-adapteren uansett.

 
Noe bra salg på Damp i år?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Brutal Legend til 10,- som passer for alle de som "ja jo, sjekker det hvis det er billig en gang kanskje". Grei soundtrack ihvertfall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Coop Marked har ti-kronerstilbud på Stranda "skalker"! \o/\o/\o/\o/

Inne før @Jæveltango
 

Terje

mostly harmless
Om dere er som meg og har aldri gidda å prøve 3D film hjemme engang fordi de er så helsikes dyre og ingen av filmene er bra nok til å betale så mye bare for å prøve ut en gimmick, så så jeg denne på Platekompaniet i Porsgrunn i dag:

20160119_124606_zpsbdhhkzdn.JPG
 
Sist redigert: