Røverkjøp

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jess, slo selv til forrige uke. En hel haug fine tilbud på Platekompaniet nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For de som har kjøpt 3D-kompatibel BluRay-spiller og 3D-TV men aldri brukt det før...?
 

Terje

mostly harmless
Jepp. Har hatt 3D-TV i snart fire år, og PS3 fikk jo relativt tidlig en oppdatering som gjorde den til en 3D-kompatibel blu-ray spiller. Har aldri sett en 3D-film på den. Jeg har spilt spill i 3D, både med PC og Playstation, men det var litt skuffende siden det viste seg at min TV kan bare kjøre 1080p-3D i 24Hz. I 50Hz og 60Hz kan den ikke gå høyere enn 720p. Det var noe liten skrift jeg aldri så. Så da har jeg ikke gjort dét så mye heller.

Nå skal det jo sies at man kjøpte ikke TV for å få 3D-funksjonalitet, det var noe som fulgte med på lasset.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer fra Sega da. Øh, kunne nok sagt fra litt før for det løper snart ut dette tilbudet her, men du kan få Streets of Rage II, Condemned: Criminal Origins, og ikke minst det undervurderte coverskyter-eposet Binary Domain hvis du joiner mailinglista deres. Merk forøvrig at du må ta Binary Domain ganske mye mindre seriøst enn det tar seg selv hvis du skal få maks ut av det.

Edit: Hvis noen skulle lure så kommer både Gater av Raseri 2 og Kondemnert med fett hesten´s sjøløve av godkjenning.
Editedit: Du får med en kupong som gir deg 80% rabatt på Alpha Protocol også, og det kommer iallfall med nevnte sjøløve.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Viking er en slags absurd RTS-lite/action-adventure/stealth-hybrid og ganske ålreit hvis den treffer deg, ganske lite ålreit hvis ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk, Allfader.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denna giborten er over, står det. Jaja.
 
Den siten, for øvrig.

Ingenting sier “respektabel kunstpris” som en kjøp-vinnerne-HER!!!-butikk.

Edit: Glem det—ser ut som Golden Joystick-prisen er nu en saga blott?
Edit 2: Hm, ser ut som prisen fortsatt lever (ble holdt sist høst), men goldenjoystick.com bare omdirigerer til butikken. Klasse over det altså.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har brukt dem. Venter enda på å bli pult.