Røverkjøp

#21
Et spill som Metal Gear Solid 2 burde man ikke ha platinum utgaven av, da coveret er så ulidelig styggt. Da er det mye bedre og lete på nettet eller eventuellt Spiderman etter et brukt eksemplar av god kvalitet...
 
#22
SITAT(Skamprylt @ 13.05.2006, 22.03) 3365
Et spill som Metal Gear Solid 2 burde man ikke ha platinum utgaven av, da coveret er så ulidelig styggt. Da er det mye bedre og lete på nettet eller eventuellt Spiderman etter et brukt eksemplar av god kvalitet...
[/b]

Eller kjøpe Substance som inneholder både originalspillet, masse VR-oppdrag og annet kult snadder... -_-
 
#28
EBGames (ihvertfall på Aker Brygge) selger xbox-versjonen av Half-Life 2 til 199 kr. Er kanskje litt stygge teksturer på xbox-versjonen, men spillet er verdt å få med seg uansett, spesielt til en så hyggelig pris.
 
#29
SITAT(Cycerin @ 08.05.2006, 17.18) 1378
Å kjøpe UT2004 for 60kr er sannsynligvis det beste tilbudet EVER. Det er som å skaffe seg 1000 spill i ett.

Mods. <3
[/b]
Jeg vet ikke om du bare tøyser nå, men hvis du ikke tøyser, utdyp, er du snill. :) Og, spillet var ikke brukt, nesten helt nytt, det er sikkert spill som lenge har stått på hylla og støvet litt, og dermed suttet ned til en bra pris. Og det er heller ikke noe platinum eller sånt tull.
 
#30
De har Airfix Dogfight inne til 25 kr på min ICA her! Var så utrolig tøft for mange år siden, det. I tillegg så jeg Paper Mario 2 til 199 på min lokale Expert-butikk.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
SITAT(Gekko @ 15.05.2006, 23.43) 4044
Jeg vet ikke om du bare tøyser nå, men hvis du ikke tøyser, utdyp, er du snill. :) Og, spillet var ikke brukt, nesten helt nytt, det er sikkert spill som lenge har stått på hylla og støvet litt, og dermed suttet ned til en bra pris. Og det er heller ikke noe platinum eller sånt tull.
[/b]
Tror ikke han tøyser, kjenner jeg Cycerin rett. Modifikasjoner til UT2004 finnes det mange av, og man kan ha det veldig mye gøy med det spillet utover det som følger med i eska. Det er jo sluppet et stort antall bonuspakker, deriblandt Editor's Choice-pakken og masse annet. Dessuten er det lett å selv lage maps, siden det følger med en ganske god men samtidig enkel mapeditor. Av mods kan jeg f.eks. nevne Red Orchestra, som selv om jeg ikke syntes den var så gøy, imponerer med å være utrolig gjennomført, noe WW2-entusiaster garantert setter pris på. Og skulle man nå bli lei av MP40-en sin, har man jo alltids consolen tilgjengelig. Oisann Hitler, ser ut som om invasjonen gikk til helvete, Russerne har nemlig en gigantisk plasmakanon i bane rundt jorden. Anbefales. :D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#32
SITAT(monty @ 15.05.2006, 15.17) 3851
Nå vet ikke jeg hva psp går for, men 999 kroner hos Thorn slo meg som et godt tilbud.
[/b]


Er ikke Thorn bare sånn utleie av brune-varer :?:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Du kan kjøpe ting til (vanligvis) grotesk overpris der også.
 
#37
SITAT(Sulky @ 19.05.2006, 21.22) 4928
Dette er for godt til å være sant!!!
Noen som er litt mistenkelige til denne karen? :hæ:
[/b]
Tja:

"Ingen forskuddsbetaling hos oss

Kjøp Nå og vi sender varen allerede idag

Du betaler når du mottar varen

Trygg handel

Forsvinner pakken i posten så sender vi deg en ny"

Kan være tjuvgods, men det kan også være en person som driver med egen import. Importerer man høyt nok antall blir det sikkert billig, men kan også være konkursbo.

Dessuten, han sende kun i oppkrav, og dermed er pakken forsikret og posten dekker utgiftene skulle den bli borte.
 
#40
SITAT(Captain Nintendo @ 23.05.2006, 13.42) 5565
Eller man burde hatt begge siden det følger med bonusmateriale i MGS2 som ikke finnes i Substance og vice versa.
[/b]
Du får ikke "The Documentary of Metal Gear Solid 2" med på platinum versjonen. Den får du kun på den vanlige originale versjonen av Sons of Liberty.