Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#61
SITAT
Altså: gammel DS + 2 spill + 150,- = DS lite?[/b]
Det var det han skrev, vel?
 
#63
Kan man benytte seg av det over nett og?

Hvis ikke, er det en snille sjel her som har lyst til å hjelpe en stakkar som ikke bor i nærheten av en EBgames-butikk? :angel:

Når kommer Lite hit forresten?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#64
SITAT(Pal @ 28.05.2006, 17.40) 6320
Fra komplett.no får du Creativ Zen Sleek Photo for bare 1998. Ikke det at jeg bryr meg om mp3-spilleren min har bilder eller ei, men det er vanskelig å få tak i den gamle.

Dette er altså en 20 Gb mp3-spiller med fotomuligheter og suveren lydkvalitet til bare 2 K. Dersom du går på ekspert må du betale 2300 for Creative Zen Sleek (altså samme greie, uten fancy fargedisplay). Mye bedre enn å kjøpe livsstils-iPod.
[/b]
Er det nå virkelig det? Zen "Sleek" er nemlig stor, tung, klønete og stygg som et juletre. Apples spillere er kanskje ikke verdens beste rett ut av eska, men er man villig til å bryte garantien finnes det et helt hav av morsomme hacks der ute og det hadde litt å si for min del. Dessuten, om man vil ta det enda lengre kan man bytte ut programvaren på den helt og holdent(Rockbox lar deg dessuten spille av så og si alle lydformater som er i bruk idag), eller installere noen kule spill(f.eks. Doom). Ikke så verst det, spør du meg. Det eneste atraktive med den spilleren du nevner er vel i bunn og grunn prisen, men slik jeg ser det betaler det seg rett og slett ikke i form av brukbarhet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Én av de mest tungtveiende grunnene til at jeg kjøpte meg podd var rullehjulet. Det er utrolig bekvemt, og siden bekvemmelighet var grunn nummer én til at jeg ville ha MP3-spiller i utgangspunktet, var iPod et sikkert valg.
Det finnes faktisk andre grunner til at folk kjøper dem enn at de ser fete ut, vet dere. ;)
Ellers: Veldig takk for tipset om det Lite-tradein-greiene til EBGames. Har et par søplete DS-spill her som aldri blir spilt uansett, og Oslo er ikke langt unna. :D
 
#66
takker stort for eb-games saken.
tror jeg drar ned dit allerede imorgen og skaffer meg en ds-lite :]

Esker og alt må også medfølge, tenker jeg meg?
Ikke no problem for meg, ettersom at jeg har dem...
 
#68
Ja, det stemmer.
Kom ikke på at saken ikke var ute her til lands enda , før etter jeg postet.
den var vel ute igår i USA, eller så?

23. blir en fin dag :]
 
#70
Hurra :D Dette blir fint.

Noen som vil være med på roadtrip fra Sandefjord til Drammen 23.? (Det er vel nærmeste EBGames fra Sandefjord?) Kjedelig å reise alene :p

Kan man ringe og forhåndsbestille, og likevel benytte seg av den bytteavtalen?
 
#71
SITAT(Raptorus @ 15.06.2006, 11.58) 10030
Hurra :D Dette blir fint.

Noen som vil være med på roadtrip fra Sandefjord til Drammen 23.? (Det er vel nærmeste EBGames fra Sandefjord?) Kjedelig å reise alene :p

Kan man ringe og forhåndsbestille, og likevel benytte seg av den bytteavtalen?
[/b]
Du kan forhåndsbestille DS Lite ja, og bare bytte inn når du skal hente den. Byttedealen blir som å betale med kontant eller kredittkort, hvis du skjønner hva jeg mener.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#72
Jeg var innom EBGames i Drammen i dag og forhåndsbestilte meg en DS Lite. Fyren bak disken hadde ikke hørt om tilbudet først, men sjekka det opp innen var tilbake et kvarter senere. Det er ikke alle spillene som er "godkjente" for å bytte, men jeg tar med meg Polarium og Wario Ware: Touched! for en skinnende hvit DS Lite. Det kosta 100,- i depositum, så jeg betaler de resterende 49,- når jeg henter den torsdag 22. juni.
 
#73
Hvilke spill var godkjente? Projekt Rub var ikke blant de?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#74
Jeg har ingen anelse, jeg bare spurte om de to siden det var de jeg hadde tenkt å bytte bort. Ring/spør EBGames, så sjekker han/hun det for deg.
 
#75
Kanskje folk kan poste her når de har hørt om deres to spill er godkjente, så kan vi få satt opp en form for liste? Det var Wario Ware og Project Rub jeg hadde tenkt å bytte, så jeg oppdaterer posten når jeg har ringt i morgen.

EDIT: Kan man ikke ringe og forhåndsbestille? Siden det var depositum mener jeg?

EDIT2: Da har jeg ringt og hørt. Det var visst ikke mulig å forhåndsbestille fordi de ikke visste hvor mange de fikk inn. Han sa heller ikke noe om godkjente spill, så jeg får bare ta med det jeg har, sånn i tilfelle. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#78
SITAT(Archtor @ 14.06.2006, 23.43) 9984
Er det nå virkelig det? Zen "Sleek" er nemlig stor, tung, klønete og stygg som et juletre. Apples spillere er kanskje ikke verdens beste rett ut av eska, men er man villig til å bryte garantien finnes det et helt hav av morsomme hacks der ute og det hadde litt å si for min del. Dessuten, om man vil ta det enda lengre kan man bytte ut programvaren på den helt og holdent(Rockbox lar deg dessuten spille av så og si alle lydformater som er i bruk idag), eller installere noen kule spill(f.eks. Doom). Ikke så verst det, spør du meg. Det eneste atraktive med den spilleren du nevner er vel i bunn og grunn prisen, men slik jeg ser det betaler det seg rett og slett ikke i form av brukbarhet.
[/b]
Minner, som jeg alltid gjør når denne diskusjonen kommer opp, om den heller labre lydkvaliteten (og "kvantiteten", lydnivået på iPod er lavt) og ikke minst batterilevetiden, som som regel er dobbelt så god på Creative sine spillere. På toppen av det hele (hvorhvidt dette bryr dere, vet jeg ikke, men selv om jeg ikke er den typen som må være unik på alle punkter så) har absolutt alle disse iPod-ene.

En annen ting er vel at iPod-en (ihvertfall rett-ut-av-pakka, sånn de aller fleste beholder den) har alle disse homsesperrene sine, hvor musikk ikke kan legges ut på en annen maskin enn den filene opprinnelig kom fra. Med en offisiell oppdatering til Creative Zen slipper man dessuten programvare for å overføre filer, og den blir dermed mye mer praktisk in a bærbar harddisk kind of way.

...og prisen, selvfølgelig.

Til mitt feige forsvar viser jeg også til samtlige tester som rangerer Creative Zen-modeller over iPod-er i hver.eneste.generasjon av MP3-spillere.
 
#79
SITAT(Alex @ 30.05.2006, 18.48) 6800
Playx funker helt fint. Jeg husker ikke hva problemet var, men vet at det ordnet seg. Greie priser har dem og.
[/b]

Funker till Gull dem
men bruk IE
kjøpt et par bokser der jeg. :angel: