Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Joda, men den koster ikke mer enn £14.98 hos Amazon, men iom. at Play har prisen inkludert i frakten sparer man selvsagt noen kroner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne her går vel glatt inn under røverkjøp med et par forbehold. GameStop har nå kampanje på Guitar Hero: World Tour, hvor du kan bytte inn fire 360-spill eller PS3-spill, fem Wii-spill eller seks (tror jeg?) PS2-spill og så betale 599 spenn for World Tour med komplett instrumentpakke. Jeg bytta inn Condemned, Just Cause, Splinter Cell og Shadowrun; til sammen var disse verdt 185 GameStop-spenn, men med det tilbudet der ble de plutselig verdt mer enn det per stykk. Aner ikke hvor mye GameStop taper på dette, men de tjener vel rått på å selge brukte spill uansett så jeg feller ingen tårer. Uansett et bra tilbud hvis du spør meg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Kvitte seg med Condemned? :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spilt gjennom det to ganger, så det gikk greit egentlig. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Den dealen er forresten hos EBgames også, og det er som du sier 4 360 spill for 360 versjonen, 4 PS3 spill for PS3 versjonen, 5 Wii spill for Wii versjonen og 10 PS2 spill for PS2 versjonen. :) Vet ikke om dette inkluderer alle EB/gamestop butikker men gamestop butikken jeg står i skal få GH:WT stand i butikken for kunder, rundt rett før spillet slippes. (28/11) Jeg bestemmer meg hvertfall ikke for kjøpe før jeg har testet det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har lest nok til at jeg veit at 599 spenn er verdt det uansett.

Var forøvrig en artig opplevelse å bestille faenskapet på GameStop Hamar siden dama bak disken helt åpenbart aldri hadde gjort noe sånt før. Måtte ringe sjefen, sjefen visste ikke så da måtte hun ringe inn til Oslo eller noe. Så det tok sånn cirka en halvtime å registrere fire innbyttespill og en preorder. Men men. Så sånn er nå det.
 
får Rævan rabatt, skal faen meg jeg og ha! :våpen:
 
Wey, jeg som trodde at jeg ikke ville få kjøpt ved launch på grunn av dårlig råd! Trenger ikke tenke meg om to ganger før jeg bytter inn Gears of War, Chromehounds, Pirates of the Carribean: At World's End og MotoGP'06 i alle fall...
 
Dette vil dere neppe gå glipp av!

Morra til Martin horer for 4.95!

LØP OG HØVL HORA!!!!!!!!!
 
Dette vil dere neppe gå glipp av!

Morra til Martin horer for 4.95!

LØP OG HØVL HORA!!!!!!!!!
nice! har hu store tits? :elsk:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen