Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvorfor spiller hans nippon-PS3 Batman Begins fra de britiske øyer?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Batman Begins på UK-BD er sonefri, men det har man jo ikke noen garanti for at The Dark Knight også vil være.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Huhei:
PSdata skrev:
Vi er dessverre tomme på lageret for dette produktet. 480 stykker gikk på 4 timer!



Produktet vil ikke komme inn på lager igjen!
 
På Elkjøp i Halden får man nå kjøpt masse spill Xbox 360, PS3, Wii (og eldre konsoller) for kr 49,-. Jeg plukka med meg The Orange Box, Devil May Cry 4, Tony Hawk's Proving Ground og Turok til 49,- pr. stykk. Mye annet brukbart der også, blant annet Killzone Liberation til 29 spenn.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis de har noe igjen på lørdag når jeg skal dit kan jeg kjøpe for folk. Hvis ikke sheriffen gidder, altså. Forsvinner vel rimelig fort til de prisene men.
 
Jeg kunne gjerne gjort det, men tror ikke det vil være så populært når jeg som jobber der skal kjøpe masse greier til folk. Jeg jobber hele lørdag houseman så da støter du kanskje på meg :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Om de selger det til deg til den prisen eller til andre har da butikken ingenting med? Du har like stor rett som kunde der som alle andre. Og når det er sagt, én Orange Box please. :)
 
Orange Box i sjappa er utsolgt, stort sett bare Turok og annet møl igjen.

Kanskje noen Haldenbaserte forummedlemmer var innom sjappa i dag og snappa med seg de siste? :ninja:
 
Jo tror det var et par igjen av dem, men sjekka et par timer før vi stengte så for alt jeg vet kan det være borte nå.