Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis tilbudet er bra nok og den som poster ikke snakker som en reklamebrosjyre er det selvsagt a-OK.
 
cdon.com har oppdatert "2 for 299" på spill, og med utgangspris på 199,- på et solid knippe PS3/X360/PC/DS/PSP burde det ikke være så vanskelig å finne snacks å ta med seg for snittpris 149,-!
Langt mellom godbitene i "2 for 149/3 for 219" men billig er det!
Skal CDON slutte med spill tro? Fort dere :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Endel billige PS3-spill på Playstation 3 Day hos thehut.com, bl.a. Little Big Planet til £8.73.
 
Verveshizzle på gang hos Telltale. Døtt inn denne koden så kan du få hvilken som helst episode av adventure seriene deres til fem dollars. QB8-RES-NY7-LT3
Jeg får en dollar på kontoen min hver gang noen bruker den. :p
 
Ikke et røverkjøp, men jeg gidder ikke å lage et nytt emne for en liten filleting.

Jeg fikk akkurat en mail fra playx.no der de maste på at jeg måtte komme tilbake og sløse penger, og for å godegjøre meg litt fikk jeg et gavekort på 50 kr.
Jeg har for øyeblikket ingen interesse på å kjøpe noe der, så gavekortet er altså up for grabs. Første mann til mølla osv.

Utløpsdato på gavekortet; 23.05.2009.

For de som ikke kjenner butikken, så er det en helt kurant greie. Billig og rimelig rask forsendelse.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg fikk den mailen jeg og, og hadde puttet to blu-ray i handlekurven og sjekket ut da jeg fikk beskjed om at jeg måtte bruke Bank-ID, noe jeg ikke har gidda å legge inn ennå. Pul den støyen.
 
Playx har også et sjokksalg på spill for tiden.
Blant annet får man plukket opp 50 Cent Blood On The Sand for 549,- kontra den orginale prisen som var 649,-. :brainfuck:

Raska med meg AvsP2 for 55kr selv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
PlayX tar den latterlige 39 kroner for frakt, men jeg fant Delicatessen til 33 kroner, så endte opp med å betale 22 kroenr for den, som forsåvidt er ganske greit.
 
CDon.no har Unreal Tournament 3 (xbox360) til 139 spennpenger. Dette er spillet jeg alltid er med på en runde eller to på, løp og kjøp!

EDIT: Samme tilbud gjelder PS3-versjonen, men på PS3 og pc kan man få lasta ned Titan Pack gratis (heftige saker), mens MS is fucking us again med sin prispolitikk på Live og nekter fortsatt å gi ut ting gratis.
Noe er gratis (Left 4 Dead DLC bla. annet) mens andre ting koster flis til tross for at utviklerene selv ikke hadde noen planer om å ta penger for det. Jeg forstår ikke helt logikken til MS her.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det har noe med størrelsen på oppdateringene hvis jeg ikke tar helt feil. MS er visst fitte firkanta når det gjelder hvor store filer dem serverer gratis.
 
Drit i Infamous og Prototype! Freedom Force og Freedom Force vs. the 3rd Reich har akkurat dukka opp på Steam til latterlige 6 Euro. For den prisen får man det som uten tvil er tidenes beste strategiske superheltspill.
For freedom!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Trilogi? Står bare to spill når jeg går inn på collection? :usikker:

edit: de siste ukene føles det ut som om jeg kjøpt hvert jævla steam-spill som har vært på helgetilbud.