Røverkjøp

Novastrum

Feminist-elitist
Dawn of War II til 25€ i et par timer til. På Steam.
 
D

Deleted member 91

Gjest
50%-tilbudet gjelder forøvrig resten av Relics spill også, så man får for eksempel Company of Heroes til fem euro, og originale Dawn of War m/ Winter Assault-tilleggspakka til sju og en halv.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Advarsel: Salg på Play.com, ligg unna hvis du ikke vil tømme lommeboka.


hvordan er bildekvaliteten på Life on Mars blå-strålen har første serien på DVD (knall bildekvalitet) så jeg lurer på LoM series 2 kan bli min første blå-stråle
 
D

Deleted member 91

Gjest
Spesielt når du tenker på at Games on Demand-prisen er hårreisende 299,-. Dra til helvete Lillemyk.
 
Og der var det kun playtrade-utgaver igjen av Burnout Paradise. Får det for 150 kr på cdon.com, mind you. Og James Bond-dvd'er til 9 kr stk, hehe...

Fatter ikkje kva Microsoft tenker på med 299 per Xbox360-spel! No way in fucking hell om eg betaler den prisen for gamle spel når eg får dei for under halvparten nye!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Men tenk, når du betaler 299,- så slipper du sånne brysomme ting som en manual, eller et cover! Selv om jeg er helt enig så må det sies at Microsfoft ikke lanserte Games on Demand med planer om å selge spill billigere enn i sjappene, det var mest for å lansere et alternativ og sjekke stemninga litt. Når det er sagt kunne jeg nok vurdert å kjøpe et spill der på tilbud eller noe sånt, det kommer veldig an på.
 

Kilik

Lokal moderator
Kjøpte Dualshock 3-kontroll hos Deal Extreme til ca. 190 kr. og gratis frakt.




Jeg regner med den er fake, men førsteinntrykket er bra. Svært lik originalen. Eneste jeg har merket så langt er at Start-knappen er litt treig, men sånt får man vel regne med når den er et hav billigere enn ekte Sony-vare.
 
Veit ikke om det har starta, men fram til 11 september kan man selv velge prisen på Championship Manager 2010 + to og et halvt pund i "transaksjonsavgift". Ikke at jeg bryr meg en møkk, men det er jo en kreativ måte å promotere spillet. Hier
 
Veit ikke om det har starta, men fram til 11 september kan man selv velge prisen på Championship Manager 2010 + to og et halvt pund i "transaksjonsavgift". Ikke at jeg bryr meg en møkk, men det er jo en kreativ måte å promotere spillet. Hier
CM er kanskje et velkjent navn, men de som utvikla de CM-serien back in the day hoppa alle over til Football Manager-serien for noen år tilbake mens Eidos satt noen nubbs til å dra CM-navnet ned i dritten. Bare en heads up hvis noen ikke visste det.

Jeg har forøvrig testa demoen, og den er ikke så verst. Kanskje jeg gir dem 1 pund for fullversjonene eller noe.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Du blir kicka ut av FM-staben når de finner ut dette her, sheriffen.
 
Platekompaniet selger Death Magnetic boksen for 199 nå, med Large t-skjorte. Den samma pakka selger de for 399 med XL t-skjorte og 859(!) med Medium t-skjorte.. Om de har gjort en feil vet jeg ikke, men det er jo mye lavere enn standard pris på denne boksen.
 
Sacred 2 går for 120 spenn hos Impulse nå. Verdt prisen for en relativt ny Diabloklone med stemmeskuespill på nivå med Two Worlds. Jo også kan man gå på Blind Guardian konsert i spillet. :gnoh:

EDIT: FFFFFFFFFFFFfff Bare i USA såklart. Der hoppa Impulse haien. :argh:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Scene It: Box office smash til 110kr inkludert porto og fire buzzere på thehut.com.

Alle som har venner og er filminteressert bør kjøpe dette.