Røverkjøp

Skal man ha Sacred 2 så tror jeg det selges for 150 om dagen hos Gamestop.

Dead Space (PC) går for 100,-, jeg slo til.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Sacred 2 går for 120 spenn hos Impulse nå. Verdt prisen for en relativt ny Diabloklone med stemmeskuespill på nivå med Two Worlds. Jo også kan man gå på Blind Guardian konsert i spillet. :gnoh:
Yay takker, detta er en av de "sjekker det ut når det er billig" spella jeg har hatt på lista lenge.

EDIT: FFFFFFFFFFFFfff Bare i USA såklart. Der hoppa Impulse haien. :argh:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke helt røverkjizzle, men billig Crash Commando på PS-Store for under prisen av en pils, 40 spenn.
 
Skulle bestille Mass Effect på play.com (£11.99), og da ville de plutselig at jeg måtte betale i euro for å kunne levere til min adresse. Bare for å teste så valgte jeg en av de gamle adressene mine som var lagt inn der, og da forsvant den euro-beskjeden, og når jeg da bytta tilbake til min nåværende adresse igjen kom den heller ikke tilbake.

Såe, et lite tips til dere som tenker på å kjøpe noe derifra men ikke vil betale mer fordi de krever euro. Verdt å sjekke ut.
 
19 Euro for en masse gamle Star Wars spill er vel egentlig ikke så billig, men nå er altså alle fem "Dark Forces" titlene oppe på Steam i en fin pakkeløsning. Anbefaler om ikke annet fordi de to nyeste som kjører i Quake 3 fortsatt holder seg utrolig godt.
 
På lørdag er det talk like a pirate day og da kan man laste ned første episode av Tales of Minky Island gratis her. Det vil jeg påstå er et røverkjøp. Man kan også plukke ned Minky 1 remaken hos Steam til halv pris hele helgen. Bør og vurderes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
360-versjonen også. Er egentlig en hel haug billig drit på play.com nå, Far Cry 2 til ti pund, Bionic Commando til tretten, etc.
 
Siden Impulse er noen dicks kan dere missbruke en rabattkode de driver å diller med fram til første november. Før opp SURVEY-2009 i rabattfeltet og de slår av 20% på en vare. Gjelder desverre ikke greier som allerede er på tilbud.
Jeg har ihvertfall forhåndskjøpt Elemental: War of Magic som er litt HOMM og litt Civ med editoren til Spore.
 

Kilik

Lokal moderator
RE5 (PS3) er bestilt. Pundet er nede på 9,20 kr nå.

Ellers kom jeg over Splinter Cell Trilogy (Splinter Cell, Pandora Tomorrow og Chaos Theory) til PC til 99,- på Platekompaniet.