Røverkjøp

NOTICE: ATI Video Cards Not supported.
Har de først funnet ut det nå? Ikke at det kjører som annet enn bajs på kanskje tre kort fra Nvidia heller. XD

Telltale kjører noen julekampanjer nå. Hvis man signer opp til nyhetsbrevet deres på forhånd slår de av 20% på alt i sjappa på mandag (30 nov). Gratis shipping til 16 desember og hvis det koster over 25 dollars.

E: Eurogamer har starta sin egen nedlastingstjeneste og foreløpig har de bare Serious Sam HD. Det er derimot billigere enn noe annet sted så heh. GGG
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Trine til 10€ ($10 hvis du har kamerat utenfor europaland) på damp i dag. Tror dette er det billigste det har vært og kommer til å være på en god stund.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Blgæh. Kjøpte det til fullpris, men har nesten ikke rørt det.
\
:penga:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ikke akkurat et tips, men; Vi satt i stad og funderte over hvordan Assassin's Creed II Black Edition kostet meg 650 kr på Gamestop, mens når jeg skjekker på Play eller eBay, så ser jeg det for rundt £ 200. Dreit Gamestop seg på låret eller har de en eller annen deal?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis etternavnet ditt er Grindsalot så ja.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sånn apropos, her er alle dagens tilbud på Steam:

EVE: apocryptha -4.99
battlefield 2 -9.99
ludicity -2.24
tracmania united forever -14.99
Price of Persia (the new one) -14.99
World of goo -4.99
Guild wars trilogy -17.49

Euro altså. Ingenting som skriker "bra deal", men Trackmania er jo litt stas. Fingra krysset for Torchlight imorra.
 

Kilik

Lokal moderator
Play igjen:

Borderlands (PS3) £17.99
Borderlands (PC) £14.99
Rabbids Go Home (Wii) £17.99
Public Enemies (DVD) £5.95
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Aprikos play, så kommer det ut en Sacred 2 gold som du kan forhåndsbestille fra dem for sikka 140,-. Rimelig jalla spill kanskje, men ett jeg har lenge vært ute etter å skaffe billig. Stort sett umulig å finne spillet + utvidelsespakka til under 2-300.