Røverkjøp

Venter på Super Street Fighter IV, eg. ;)

I mellomtiden var eg innom Expert på Stovner Senter, der hadde dei blandt annet Colin McRae Dirt, Lego Batman, Condemned og Dead Rising for hundrelappen av spel som var verd å bry seg med. Skjønt, du får vel alle dei for hundrelappen på play.com uansett, så eg gadd ikkje bry meg personlig. Billige siste-liten-julegaver i verste fall.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det eneste jeg har sett av spill til 49-, i experter her i stavanger er dritt man finner til samma pris andre steder; age of conan og warhammer online for det meste. Tror ikke disse var no spesielt salg.
 
Shadow Complex er billig på 360. Hvis du ikke har det allerede og ignorerer det nå er du en nugg.

Jo også har GoG julesalg framover. Alle 171 allerede billige spilla er enda billigere.
 

Kilik

Lokal moderator
Jepp, STALKER til 17 kroner, Star Wars: KOTOR til 33 kr og GTA IV til 59 kr blant annet. Også en del gode pakketilbud. F.eks. alle Unreal-spillene til litt over hundrelappen.
 
RAEG! Alle spilla jeg bryr meg om har jeg allerede eller de er ikke satt ned i pris. Kommer til å ende opp med å bruke 30 Euro på indy-drit.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da gjelder det for meg å skaffe seg et kort, så kanskje jeg endelig får kjøpt Dark Messiah for 6€.
 
Plukka opp Resident Evil 5 bare fordi, Battlefield 2 fordi intromusikken eier og King's Bounty: Armoured Princess fordi det er Heroes of Might and Hrrmery
Steam har også Elf Bowling på tilbud i dag til bare 1 Euro! :drool:

Venter til siste dagen av kampanjen deres med å kjøpe andre spill som er billige nå siden de plutselig blir satt ned dagen etter. Skal klart plukke opp snusk som Chaos Theory og Ghostbusters.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Slo til på RS3: Gold og Chaos Theory fordi henholdsvis 3 og 5 euro ikke er så jævla ille. Også må vi såklart ikke glemme GOTY hvert år, Ghost Master!
 

Terje

mostly harmless
Notorisk vanskelig-og-dyrt-å-få-tak-i-en-ordentlig-versjon-av Planescape: Torment kom visst i en ny utgave helt på tampen av oktober i øyriket. Skal visst være en "new and improved" DVD-utgivelse. Kan fåes for en hundrings på amazon.co.uk. Siden jeg aldri har hatt annet enn kjeltringutgaven så bestilte jeg det. Fant da ut at du må prøve noen forskjellige selgere der for å finne en som sender den hit. Games Heaven funket for meg iallfall.
 

Terje

mostly harmless
Ikke godt å si... Det er ikke helt samme coveret som på amazon, står ikke på den om det er DVD for eksempel. Men den originale CD-versjonen går som regel for mye mye mer. Nettopp derfor jeg tenkte folk kunne være interessert i denne. Men det er jo mulig prisen på den gamle CD utgaven har rast på grunn av nyutgivelsen. Jeg vet ikke, coveret har ikke den samme merkingen iallfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan hende at det er ny versjon med gammelt bilde også. Samma det, cluet er at det finnes patcher (offisielle og uoffisielle) som nok klarer å dra igang spillet på Vista og Windows 7 og sånn uten alt for mye smerte. Og at det er verdt å skaffe seg, uansett.
 
Åhåhåh. nå gikk dere glipp av Prey til 19 kroner. XD
Our sale on Prey was so popular we ran out of keys!! If we can get more, we'll try to bring this deal back. In the meantime, 2K Games has added BioShock to the set of daily deals on Steam, at 75% OFF today only. Happy holidays!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Kjøpte det for tjue kroner for et års tid siden så det så.