Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Betale? Jeg fikk det gratis for et halvt år siden.
Leste du ikke innlegget mitt? Jeg fikk det også gratis. Tjue kroner holder ikke engang til å kjøpe lunsj.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ingen som har kommet over noen gode spillsalg nå i romjula da? Skarre ikke være høytid for gode deals nå, eller må vi vente til uti januar?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er på Steam det skjer.
 
I dag var det bare dritt. Jade Empire er ikke spillbart på PC pga. mongo kontroll og Company of Heroes har ikke Space Marines og WAAAAAAAGH. Resten var bare søppel, inkludert særlig Stormrise som er to måneder gammelt, men går for 41 kroner.
Gabe pulder oss igjen! :argh:

E: Haw! USA fikk Silent Hill Homocuming, men det er tydligvis for bra for resten av oss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens tips er forøvrig Mr. Robot på Steam, til €2. Det er da et rollespill/action-adventure hvor du styrer den vesle roboten Asimov rundt på en romstasjon som har gått til hælvete og må redde folka ombord. System Shock 2 lite-historie der, altså. Ja, og når du slåss så er det no JRPG-ings på ferde. Det funker greit, men er dessverre ikke noe høydepunkt. Uansett, anbefales.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg testa demoen, men synes pøsslene var for mundane for lenge. Følte liksom at man må spille en god stund før det blir utfordrende.
 
Meh, for de som ikke har Civ 4 er dagens tilbud bra, men ellers er det nok en gang bajs eller dritt alle har spilt.
Logg heller på Live og kjøp Castle Crashers til 560 funbux. Er vel forsåvidt bare meg som ikke har det allerede dog.

E: steam steam lol
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Max Payne-bundle for €3. Jeg slo til, siden jeg er en av de to som ikke har spilt det før.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Crysis er nesten halv pris hvis du har noen i amerikaland som kan kjøpe for deg, $14.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, Darwinia og Multiwinia i ei pakke er ganske sjef fordi Darwinia er kult og det ville Multiwinia vært også hvis bare noen hadde spilt det.
 
Siste dag av salget og jeg blåste 500 spenn på dritt. \o/
Bioshock
STALKER: Shadow of Chernobyl
Ghostbusters: The Videogame
Larva Mortus
Alpha Prime
Complete Shooter Pack
Nation Red
The Void
Armed and Dangerous
Splintercell: Chaos Theory
Dawn of War: Soulstorm
Star Wars: KOTOR
Bad Rats: the Rats Revenge
Mosby's Confederacy
Ingen nye tilbud i dag, men mere greatest hits fra de foregående dagene.