Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Her var det noe kjent, gitt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Oj, mulig det. Kan jeg skylde på at jeg ikke så forrige posten når min post laga ny side?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Bestillte Just Cause 2 fra Play.com til £17.99. Sikkert stått her før, men jeg kunne uansett betalt så mye for å fortsette å spille demoen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er litt rart, for demoen ga meg overhodet ikke mersmak, men jeg koser meg likevel mye med spillet.
 
Var på Lefdal på Lade i Trondheim i dag, der plukka jeg med meg bl.a Guitar hero metallica for 99, og guitar hero 5 for 199. de hadde også andre diverse der ganske rimelig, men ingenting som jeg trengte eller som fristet da jeg har det meste fra før alllikevel. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jo, men kanskje ikke alltid hvis man har spillt demoen og ikke likte den.

Hvorfor har alle bilde av Kalli i profilbildet sitt, forresten? Sexbomb thing?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SNSD > Kalli
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SNSD er ganske old nå. Kalli er det nye, freshe.
 
http://www.telltalegames.com/adventurebundle

The Whispered World, Jack Keane, King's Quest Collection, Penny Arcade og Puzzle Agent for 20 dollar, og pengene går til en god sak. Hva mer kan en gammel gamer ønske seg? Dersom 5.000 av oss kjøper det, vil vi få med Sam and Max Season 2 på kjøpet.

TWW er forøvrig veldig bra, selv om stemmeskuespillet kan tolkes som både horribel og sjarmerende på en gang. Minner meg litt om stemmen til Little Nicky (Adam Sandler filmen).
 
Dark Elf utgaven av Blood Bowl går for 59 spenn på Steam nå. Riktignok kommer det en oppdatert utgave med 12 "nye" raser ved juletider, men alikevel klart verdt å snappe opp om man liker orker og amerikansk foopaal.