Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Sesonger av Dexter, The Wire og Life on Mars til 49,- på Bokklubben.no. Må være medlem, men det kan man jo bli fort.
 

Terje

mostly harmless
Jeg kjøpte PS3 gitaren for 1.500,- derfra ifjor høst en gang. De er visst tomme for den. Lagertømming på gang kanskje? Står jo at de har hundrevis av 360 utgaven.

Det er forøvrig en mye diggere gitarkontroller enn det andre plastrælet, så er absolutt et anbefalt kjøp. Iallfall til den prisen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
For guds skyld ikke kjøp GH5, kjøp Rock Band istedet. Det er ca en million ganger bedre med mindre du er feit neckbeard som hører på drittmetal hele dagen.

Skulle coppa en selv, men det begynner å bli farlig fullt av plastinstrumenter her i kåken, og siden jeg i tillegg skal ha Rock Band 3 og alt det medfører som keyboard og Pro Guitar tror jeg nesten jeg må stå over. Nngh.
 
Rock Band 3 er sikkert mye grunn til lagertømmingen. Men ja, sagosen, Rock Band er utrolig mye bedre en Guitar Hero 5 (eller, alle, utenom 1 og 2). Pluss at musikkbutikken til Rock Band er mye mer variert og utbredt enn Guitar Hero sin. Så gogo, Rock Band! Og du kan bruke den 99,- guitaren på Rock Band, eneste som du ikke tar i brur der er slider båndet. Men det suger læll.
 

Terje

mostly harmless
Og så mangler du de små solo-tastene, men bruker noen dem?

Nicholas skrev:
Skulle coppa en selv, men det begynner å bli farlig fullt av plastinstrumenter her i kåken, og siden jeg i tillegg skal ha Rock Band 3 og alt det medfører som keyboard og Pro Guitar tror jeg nesten jeg må stå over. Nngh.
Denne gitaren vil jo funke fint til Rock Band 3 også når du ikke skal spille pro-mode, det vil si gammel DLC og importerte RB1 & 2 låter som ikke vil støtte det. Og når du først har prøvd denne gitaren så kommer du til å stå og hoppe på plastgitarene dine, så plassmangel vil ikke bli noe problem. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og så mangler du de små solo-tastene, men bruker noen dem?

Denne gitaren vil jo funke fint til Rock Band 3 også når du ikke skal spille pro-mode, det vil si gammel DLC og importerte RB1 & 2 låter som ikke vil støtte det. Og når du først har prøvd denne gitaren så kommer du til å stå og hoppe på plastgitarene dine, så plassmangel vil ikke bli noe problem. :)
Åh, stol på meg, jeg vet. Har kjøpt DLC for hundrevis av kroner, samt importert låtene fra Rock Band og Lego Rock Band. Pro-gitaren kommer jo ikke med det første heller, så jeg er beredt på å spille vanlig plastgitar. Det var mest mangelen på plass som var problemet for min del, men skitt au, nå bestilte jeg et par fordi jeg er en jævla homo. :nicholas:
 
Greia er at eg vil ha fire spillere med gitarer/bass samtidig, GH4 hadde rævva låtutvalg og eg frykter det samme for GH5, men.. Eg har både GH2, 3 + Aerosmith og RB2 med RB1-diskens sanger slengt over. Har ikkje sett at dette er mulig i RB2, men uansett får eg to nye feite plastgitarer eg kan erstatte dei gamle bråkete med til RB3 kjem og eg kan bruke alle samtidig. På fæstan.

Så eg holder meg unna GH5 på anbefaling. Evt får tak i det særdeles billig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Til info: låtutvalget er å finne på f.eks. wikipedia, så du slipper å frykte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Flere av det samme instrumentet samt den derre hopp-inn-nårsomhelst-funksjonaliteten var de eneste to gode ideene senere GH-spill har implementert (noen vil vel mene åpne basstrenger var kult også, meh), og de stjeler Harmonix i Rock Band 3 uansett. Sjekk gjerne tråden for mer info, og føl fri til å poste i den. Begynner å bli ensomt der. :(
 

Kilik

Lokal moderator
Play med Alan Wake til £15 og Just Cause 2, Blur og Crackdown 2 til £18 samt Terminator 2 på Blu-ray til £4.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Terminator 2 er tydeligvis en dårlig overgang fra DVD til BD i følge brukerne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jah, har inntrykk av at den 1080p-utgaven (wmv) som følger med en av de ørten DVD-utgivelsene gjør en bedre jobb.

Edit: Det har vist kommet en utgave til på Blu-ray, som har bedre lyd/bilde enn den første.