Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
I dette emnet kan vi tipse hverandre om gode tilbud på f.eks. spill, filmer og musikk, i enten nettbutikker eller fysiske butikker. Husk å oppgi en direktelink til produktet/produktene dersom tilbudet finnes på Internett, og ikke fyll emnet med henvisninger til egne salgsemner på dette delforumet eller andre steder.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Elkjøp selger også Perfect Dark Zero for 299,- nå. Det ER et underholdene spill og nye maps, bots og major bug fixes er rett rundt hjørnet!
 
#4
Vet ikke om dette gjelder i alle Toys "Я" Us butikker, men her i Kristiansand selger Toys "Я" Us mange spill til 50kr oppover. Fikk ihvertfall med meg Advance Wars DS og Castlevania for 100kr hver.
 
#5
Platekompaniet har begynt å selge spill og har bl.a. Perfect Dark Zero Coll. Edit. og Kameo til 360'n for 299,- pr. stk.
 
#6
Beklager at jeg ikke har noe billige spill å tipse om, ville bare komplimentere avataren til Xevious :unsure: Husker de gode gamle digitale blekkspilla så altfor godt...
 
#7
SITAT(Xevious @ 07.05.2006, 18.33) 691
Platekompaniet har begynt å selge spill og har bl.a. Perfect Dark Zero Coll. Edit. og Kameo til 360'n for 299,- pr. stk.
[/b]
Gjelder dette bare en by, eller er det i hele Norge? Jeg elsker Collector's Editions, og vil gjerne ha PDZCE!
 
#9
SITAT(Lv2RedSlime @ 07.05.2006, 21.01) 794
Beklager at jeg ikke har noe billige spill å tipse om, ville bare komplimentere avataren til Xevious :unsure: Husker de gode gamle digitale blekkspilla så altfor godt...
[/b]
Takker :)

SITAT(Revan @ 07.05.2006, 21.05) 797
Gjelder dette bare en by, eller er det i hele Norge? Jeg elsker Collector's Editions, og vil gjerne ha PDZCE!
[/b]
Jeg så de på Strømmen storsenter, men regner med at de fleste Platekompaniet har samme priser og samme vareutvalg (alt etter str på butikken).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
SITAT(Xevious @ 07.05.2006, 22.43) 906
Jeg så de på Strømmen storsenter, men regner med at de fleste Platekompaniet har samme priser og samme vareutvalg (alt etter str på butikken).
[/b]
De har dessverre ikke det. Hver Platekompaniet-filial er frittstående og kan selv bestemme hvilke varer de vil ta inn og hvilke priser de vil selge dem for, så lenge de har inne de annonserte tilbudsvarene og topp 15-lista av musikk.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
SITAT(Gekko @ 07.05.2006, 21.28) 830
På narvesen fant jeg flere brae spill til pc for 60kr:
Unrealt Tournament 2004
[/b]
OMG! Var det nytt? Ikke at jeg tror Narvesen selger brukte spill, men den prisen er jo ikke akkurat noe å krangle på, så da må det jo nesten være en hake.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#12
Å kjøpe UT2004 for 60kr er sannsynligvis det beste tilbudet EVER. Det er som å skaffe seg 1000 spill i ett.

Mods. <3
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Vet, jeg har lengtet etter å spille det igjen. Eier det fra før, men utgiverne valgte selvfølgelig å printe CD-keyen på et lite klistremerke istedetfor bakpå manualen som alle andre, slik at den lettere kunne forsvinne. :(
 
#15
SITAT(Revan @ 07.05.2006, 21.05) 797
Gjelder dette bare en by, eller er det i hele Norge? Jeg elsker Collector's Editions, og vil gjerne ha PDZCE!
[/b]
Var på Platekompaniet i Stavanger igår, og jeg kan BEKREFTE helt sikkert at de fremdeles kun selger CD'er og filmer. :mellow:
 
#16
Som Houseman sa varierer det fra butikk til butikk.
SITAT(Houseman @ 08.05.2006, 02.12) 1069
De har dessverre ikke det. Hver Platekompaniet-filial er frittstående og kan selv bestemme hvilke varer de vil ta inn og hvilke priser de vil selge dem for, så lenge de har inne de annonserte tilbudsvarene og topp 15-lista av musikk.
[/b]
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Det er ... veldig, veldig bra. Hadde jeg ikke hatt en DS Lite hadde jeg slått til uten å nøle, og selv med Lite sliter jeg veldig med ikke å bestille. Heldigvis reddes jeg av at det ser ut til at de ikke selger den blå versjonen så billig, som er den jeg kunne tenke meg.
 
#20
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty i platinum for 149 kroner på Free Record Shop. Har du ikke spilt dette spillet ennå, SLÅ TIL NÅ og ikke gå glipp av 6. spillgenerasjons beste spill!