Røverkjøp

Ja, så noen kan vel sjekke om de drar på en Expert butikk i nærmeste framtid. Noen av dere skal vel kanskje kjøpe Wii på Expert?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har Expert begynt med Nintendo-ting igjen? Det visste jeg ikke.

Når jeg tenker meg om, så jeg vel WarioWare til 500 spenn der sist jeg var innom og sikra meg Ninja Gaiden og Halo 2 til hundre flis per stykk. Hmm.
 
De skal i allefall få inn Wii, men om det blir noe mer vet jeg ikke.

WarioWare til DS hadde de forresten på Expert i storgata til 99,- men det var det eneste DS spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sier vel kanskje mer om Expert Hamar enn om Expert generelt. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Psylopat: Vet du om Expert kommer til å selge maskiner utenom forhåndsbestillinger? Vurderer det som alternativ til Elkjøp. Husker at Expert hadde 360-er til langt ut på dagen ifjor, bare fordi så og si alle møtte opp utenfor Elkjøp.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som vet hvor XBOX360 er billigst om dagen?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(master shake @ 08.12.06, 03.22) 40267
"deal of the day" på BULLY / Canis Canem Edit til €22.49 (180kr) på play.com
[/b]

steike fuck so ordered lizzom :elsk: på deg for å si fra
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Godt tilbud fra bokkilden.no: Send kodeord "gavekort" til 2102, så får du tilsendt en rabattkode til en verdi av 100 kroner på Bokkilden. De har bøker og DVD-er, og noe av det er fraktfritt.
 
Velger du B-post er porto gratis. Har rasket med meg 3 99-kroners filmer allerede, alle på IMDb topp 250. En på diskusjon.no sitt nettverk har bestilt over 30 filmer(!) ved å bruke disse gavekortene.

Fin julegave fra bokkilden, gratis filmer/bøker sier jeg ikke nei takk til. :)
 
SITAT(Mongis @ 09.12.06, 15.17) 40620
Velger du B-post er porto gratis. Har rasket med meg 3 99-kroners filmer allerede, alle på IMDb topp 250. En på diskusjon.no sitt nettverk har bestilt over 30 filmer(!) ved å bruke disse gavekortene.

Fin julegave fra bokkilden, gratis filmer/bøker sier jeg ikke nei takk til. :)
[/b]
Må du bruke en ny konto hver gang da eller holder det med ny mobil (så du kan få ett nytt gavekort...)
 
Deilig. Har boken Snow Crash på vei nå. Har lenge hatt lyst til å lese den, så når jeg ikke fant noen interessante filmer, jeg ikke hadde sett før, tok jeg en titt på bøker og plutselig falt Snow Crash foran meg. Har hørt så mye bra om den så ^_^

Lurer egentlig på hva som gikk av Bokkilden folka =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Aleks @ 09.12.06, 20.51) 40717
Deilig. Har boken Snow Crash på vei nå. Har lenge hatt lyst til å lese den, så når jeg ikke fant noen interessante filmer, jeg ikke hadde sett før, tok jeg en titt på bøker og plutselig falt Snow Crash foran meg. Har hørt så mye bra om den så ^_^[/b]
Gled deg, den er kanonbra. Dessuten tipset du meg om at jeg må sjekke om Bokkilden har Cryptonomicon inne... ooh. :D

Og det hadde de! Fantastisk! Gratis bok, here I come. :D