Røverkjøp

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Karl @ 07.01.07, 06.12) 45678
RalliSport Challange
The Elder Scrolls III: Morrowind
Dead of Alive 3
Tom Clancy's Splinter Cell [Classics]
Rainbow Six 3
Tony Hawk's Underground
Unreal Championship

Jeg har også den bundelen med Sega GT 2002 og Jet Set Radio Future, med "hjemmelaget" kover, men jeg reknet med at det ikke ville bli godtatt. Takk, forresten. :>
[/b]
Gikk fort igjennom de, og fant bare ett spill (sjekka kompisens også), som vil gå inn i dealen... Kanskje du er heldig å får mer for noen i en annen EB Games butikk, pga at prisen varierer noe i forhold til hvor mange eksemplarer butikken har inne, men tør ikke love noe! :(

Ellers har vi en kampanje nå, med en X-Box 360 Premium, med en ekstra trådløs håndkontroll, og ett spill for 3399kr!
Kan velge mellom spillene Tony Hawk Project 8, Call of Duty 3, Lego Star Wars II: The Original Trilogy, og... faen i helvete, kommer ikke på det siste, men uansett, det er en sweet deal, ettersom man sparer 998kr på det, mot å kjøpe det hver for seg. Ellers koster en vanlig 360 Premium pakke 3399kr uansett, så hvorfor ikke slenge med den ekstra kontrollen og et spill? :)

Tusen takk for at du sjekket, men det blir nok ingen 360 på meg før godt etter sommeren. Eneste mulighet jeg hadde for å få skviset en 360 ut av det ellers smale borteboerstipendet mitt var om den dealen på Ebgames ville fungere, noe den ikke ser ut til å gjøre. Har også ring inn til butikken i Ålesund og snakket med en ellers lite hjelpsom person som ga meg et klart nei med en gang jeg sa at noen av spillene var litt eldre.

Men ja, takk for at du sjekket. :)

Lefdal her i Bergen, Laguneparken selger ut en del Gamecube-spill for 99 kroner per stykk. Jeg plukket i hvert fall med meg Mario Golf: Toadstool Tour, Mario Power Tennis, Mario Superstar Baseball, Mario Smash Football og 3 eksemplarer av Paper Mario: The Thousand-Year Door. De har også Metroid Prime 2: Echoes for 99 kroner.

Haha, sant det. Artig å tenke på at av de 23 GC-spillene jeg har så består 9 av dem av Mario i en eller annen form. Men 99 kroner for sportspillene er de definitivt verdt. Spillene har jo til og med fått ganske grei kritikk. Og Paper Mario er jo et av må-ha-spillene på GameCube.

Ja, ja, ellers kom jeg på at de også har Mario Kart: Double Dash!! for 99,-.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Til 3995,- også, gitt. Mer enn delene hver for seg.
Wii: 2500,-
Ekstra wiimote+nunchuck: 800,-
Zelda: 450,-
Wii Sports: følger med.
Totalt: 3750,-

Jaggu var det tilbudet sitt, det.

SITAT(Egle @ 06.02.07, 12.45) 50804
Haha, sant det. Artig å tenke på at av de 23 GC-spillene jeg har så består 9 av dem av Mario i en eller annen form. Men 99 kroner for sportspillene er de definitivt verdt. Spillene har jo til og med fått ganske grei kritikk. Og Paper Mario er jo et av må-ha-spillene på GameCube.

[/b]

Jojo, sant det. Har enda til gode prøve Paper Mario til GC. Får vel skaffe meg det når jeg kjøper meg en Wii.

SITAT(Egle @ 06.02.07, 12.45) 50804

[/b]
hadde de Residen Evil 4 og der for 99,- ?

Play-Asia har nå nyttårssalg! Har bestilt meg ni spill, tre til gamecube, et til DS og fem GBA/GBC spill. Grandia Parallel Trippers, Tales of Tempest og Klonoa Heroes: Legend of the Star Medal er tra av spillene. Har dessuten kjøpt noen figurer fra forskjellige serier ^^

SITAT(Egle @ 07.02.07, 10.44) 51002
Husker ikke helt. Kan svippe innom før jobb i dag å sjekke.
[/b]
Flott!
gidder du kjøpe RE 4 og Mario Power Tennis for meg da viss jeg overfører cash på kontoen din å betaller for fraktingen?