Røverkjøp

D

Deleted member 91

Gjest
Kunne du tenke deg å gjøre noe lignende for me, Egle? :) Jeg kan sette over spenn til porto og spill og sånt iløpet av morgendagen eller noe slikt, hvis det hadde gått an. Kunne forøvrig da tenkt meg ett av de følgende (jeg er fattig):

1. MP: Echoes
2. Tusen år gamle døra
3. Mario Kart
4. Mario Smash Football

Hvis ikke de har Metroid så Paper Mario, hvis ikke de har Paper Mario så Mario Kart, etc. Så er du en real puselus. :elsk:
 
SITAT(Egle @ 06.02.07, 12.14) 50801
Lefdal her i Bergen, Laguneparken selger ut en del Gamecube-spill for 99 kroner per stykk. Jeg plukket i hvert fall med meg Mario Golf: Toadstool Tour, Mario Power Tennis, Mario Superstar Baseball, Mario Smash Football og 3 eksemplarer av Paper Mario: The Thousand-Year Door. De har også Metroid Prime 2: Echoes for 99 kroner.
[/b]
OMG jeg bor i Bergen!
 
SITAT(Egle @ 07.02.07, 16.12) 51050
Har nå sjekket og de hadde ikke RE4. Men kan ta å plukke opp Mario Power Tennis til deg hvis du fortsatt skulle være interessert.
[/b]
hmm.. næh, men takk ellers ;)
 
Hvordan er det med verdiene på pakker og play-asia? Setter de ned verdien til 200? Blir fort dyrt hvis man skal sende alt i en og en pakke...
 

K999

Keystone State Of Mind
Har lest at hvis du sender en hyggelig mail til play-asia, så endrer dem på lappen, så du slipper toll.
Og hvis det er mange ting, så sender de dem ihver for seg, så du slipper frakt/toll.
 
Play har en meget hyggelig pris på The Pink Panther Collection Box Set (6 Discs).

£5.99 / EUR 9.49



Denne har også norsk tekst.

Edit: tok ikke mange timene før de ble utsolgt ja.

Edit 2: og der er prisen oppjustert til £49.99. :p
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
På Spaceworld i Stavanger selger de alle ikke-360-xbox-spill for 99,-

Jeg plukket opp mechcommander 2, og det var vel stort sett den eneste nevneverdige tittelen de hadde. De hadde kanskje 10-20-noe titler, men jeg husker ikke annet enn Stolen, Yager, Scrapland, Broken Arrow, og Robotech.