Røverkjøp

var mye billig der hos ChoicesUK, sender de ting samla eller gjør de som play.com og sender 1 om gangen? Vil helst unngå å betale moms for det :)
 
SITAT(Belmont @ 28.02.08, 12.11) 104810
var mye billig der hos ChoicesUK, sender de ting samla eller gjør de som play.com og sender 1 om gangen? Vil helst unngå å betale moms for det :)
[/b]
Den lurer jeg også på, de tar 3pund for å sende til Norge ihvertfall. Og merker de pakkene med verdi under 200NOK?

Edit: ble lei av å vente på svar her, så jeg sendte de like greit ein mail...

Her er svaret jeg fikk:

Thank you for contacting ChoicesUK.com

Unfortunately we have no control over the parcels as we ship as and when they are in stock. Sometimes they go separately and at other times they go together. If you wish to have them sent separately then you would have to order accordingly.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ramla over det jeg vil kalle et røverkjøp på Lefdal i Sandvika. Xbox 360 spill til 99kr stk. Dro med meg Marvel Ultimate Alliance, The Darkness og Lost Planet. De hadde Condemned, Transformers, quake 4 og noe pirates of the caribbean ræl.

Edit: Sorry, mente Lost Planet...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Sorry at jeg var treig med å svare på Choices-spørsmålet. Har bare bestillt derfra én gang, men da også bare ett spill. Men som de sa så er det vel bare å plassere flere ordre hvis du vil være sikker. Siden jeg bor i england veit jeg heller ikke hva som skjer med momsen, husker ikke hva det stod da jeg bestillte Super Mario Galaxy derfra.
 
Bestilte et spill, får se når det kommer. Blir 20NOK over grensa hvis det er slik at frakten blir telt med.. Noe svar på at de kan merke pakken med under 200NOK fikk jeg ikke svar på som dere ser..
 
Elprice har også Xbox360 for samme pris som elkjøp..

Ellers så har jo play.com monster-salg for tia. :yoshi:

Og CDon.com har kampanjer siden de feirer 9 år. :wizard:
 
På Europris på notodden selger de flere go'spill til 100 kr. Blant annet Devil May Cry 3 Special Edition og Breath of fire: Dragon quarter. Vet ikke om det er samme tilbud i andre europris butikker i vårt langstrakte land da...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det hender Europris har noen gode dealer å by på ja, har blant annet funnet Wind Waker Limited Edition der flere ganger.